Hoi allemaal, Dilemma dilemma!!! Zwanger van de 2de en een meisjesnaam hebben we al! Maar een jongensnaam wordt echt een probleem! Achternaam begint met een M dus liever geen naam beginnend met een S! Heeeellppp!!!
Jammer ik wilde Seth zeggen: Maar hier wat andere vooral bijbelse namen: Job & Timo Timon Joas boaz Jona Adam Mats Thomas Daniël Abel Sam/ Samuël Noah David Yafeth Levi
Adam Alex Bas Ben Bram Daan David Felix Giel Gijs Juul Levi Mart Max Philip / Filip Pim Thias Thom / Tom Thomas Tijs Ward
Ik doe ook een poging Ik had er al veel met een S in gedachten (Stijn, Stan, Senne, Sverre, Sen, Sem, Sten, Sam, Samuel, Sjors, Sjoerd,...) Job en Gijs Job en Tijl Job en Luuk Job en Kasper Job en Abel Job en Raf / Rafael Job en Floris Job en Ruben Job en Tim Job en Florian Job en Bas Job en Mees Job en Teun Job en Noah Job en Isaac Job en Daan Job en Lars Job en Bram Job en Miel Job en Ruud Job en Vik / Vic Job en Mats Job en Arne Job en Tuur
Job en Ries Job en Moos Job en Lex Job en Bing Job en Vic Benieuwd of er wat tussen staat voor je. Succes