Stoere actie's!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dora en Boots, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hebben jullie weleens wat stoers gedaan of meegemaakt?8)
    Vertel,vertel!

Ik begin!:D

1 Op de middelbare school werd een vriendin ontzettend gepest door 1 jongen met wat meelopers. Ik vond het zo sneu, dat ik op een gegeven moment samen met nog meer meiden, die jongen heb opgewacht bij zijn lokaal.
    Toen hij uit het lokaal kwam, hebben we hem omsingeld en hem op dringende wijze verzocht niet in de buurt meer te komen van vriendin.
    Hihi! Hij werd hartstikke rood en nooit meer last van gehad:D

2 Ik had altijd ruzie met een buurmeisje, ontzettend vervelend kind.;)
    Toen ik op de stoep liep, kwam ze voorbij fietsen en schreeuwde wat scheldwoorden. Ik bukte, pakte een grote kastanje en gooide haar die achterna. BOVEN op haar hoofd:):D

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

Tijdje geleden heb ik een vader aan gepakt die zijn zoontje een beste lel verkocht. Hij was niet blij met mij maar dat kon me niet schelen, moest ie zijn zoon maar niet slaan. (de jongen was gevallen moest huilen van de pijn jaar of 4 oud, geeft die vader hem een beste lel omdat ie huilt)

Ik vind mezelf niet stoer ofzo hoor, heb alleen snel me bekje open haha vooral wat betreft kinderen!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb een keer iemand neergehoekt die mij altijd pestte op de middelbare school. Zat net 3 jaar op karate en heb hem op de grond geramd na 100 keer geest te zijn

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik was op vakantie met een vriendin toen ik een jaar of 17 was, naar Kos. Haar moeder en twee jaar jongere broertje waren ook mee en sliepen in het aangrenzende appartement.
    Op een nacht sliep die broer bij ons, omdat het laat was geworden en we sliepen bijna al, toen er ineens een schaduw bij het keukenraam tevoorschijn kwam. Het gordijn was daar dicht.
    Mijn vriendin en broertje waren bang, dus ik nam een kijkje. Daar stond zo´n grote griekse man. Hij schrok echter niet dat ik het gordijn had opengedaan en gesnapt was en bleef gewoon staan. Ik pak daarop een groot mes uit de keukenla en houd hem omhoog. Nog loopt hij niet weg.
    Toen heb ik bliksemsnel de deur naast de keuken opengerukt (de uitgang). Toen schrok hij toch wel en rende hard weg. Ik er met het mes een stuk achteraan schreeuwend. Hij was sneller.
    Hij had niet verwacht dat zo´n jong grietje niet bang zou zijn, ghehe.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik werd erg gepest op school.. ook op middelbare... 1 jongen was echt een mega etter... op bepaald moment liep ik achter hem langs en hij schuift zijn stoel achteruit keihard tegen me aan
    ik ben naar het schoolbord gelopen, daar lagen die grote liniaals van een meter... die heb ik gepakt, ben terug gelopen en heb dat ding op zijn rug kapot geslagen ..
    leraar stond erbij en die keek en zei nix.. toen meetlat gereduceerd was tot lucifersstokjes ben ik lokaal uit gelopen en naar huis gegaan... ben nooit meer getreiterd door hem.

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik was op de basisschool eigenlijk wel stil en niemand had last van mij. Er was 1 meisje (beetje een raar geval) die was ouder als ik en 2 koppen groter (wat niet zo gek is want ik was heel erg klein). Die kwam naar me toe en zei wacht maar na schooltijd dan pak ik je. Dus ik na schooltijd daarnaartoe en ik doe mijn rugzak af geef haar 1 klap en ze licht op de grond ik pak mijn tas en loop weer verder. En ik was de held van de dag hahaha.

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mijn toenmalige vriend had ruzie in de stad met een gozer...
    op een gegeven moment zegt die gozer flikker op naar die hoer van je (ik dus)
    ik heb uitgehaald naar die gozer een flinke hoek op zn neus.. het bloed stroomde eruit later hoorde ik dat ik dus met 1 klap een gebroken neus had geslagen (dat was nou ook niet helemaal de bedoeling) maar voelde me wel ffies stoer :D

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik nam het altijd op voor kinderen die gepest werden op school. Ik had een bloedhekel aan die laffe pestkinderen (en nog steeds). Ik was heel klein maar pakte de grootste pesters aan :p

Ook ben ik, samen met een andere jongen en meisje, toen ik een jaar of 16 was aangevallen door een groep marokkanen van ca 15 man. Ze begonnen met messen te dreigen en rukten de ketting van mijn vriendin dr nek waarbij ze haar zowat wurgden. Toen heb ik heel hard politie geroepen waardoor de hele groep weg renden, toen heb ik die 2 bibberende hoopjes mens gesommeerd mee te komen en ons te verstoppen. Later kwamen ze terug om ons te zoeken en toen ze een beetje uit de buurt aan het zoeken waren heb ik gezegd dat ze moesten rennen, zo zijn we eraan ontkomen... Pffff haha

9. augustus

augustus Niet meer actief

Ik heb eens gevochten in een speeltuin met 2 meisjes. Heb zo dat kind bij dr hoofd gepakt en tegen de glijbaan aan gebeukt. Weet niet eens meer waarover de ruzie ging.

Ik stond in groep 8 vaak op de gang. Daar maakte ik alle jassen nat met de brandslang.

10. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Stoer? Vind t vooral agressief eigenlijk...
    Of ik ben zelf niet zo stoer ;)

11. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

een paar jaar geleden was er een vechtpartij ontstaan waarbij een hoop gasten op 1 jongen aan het in waren slaan en schoppen terwijl die op de grond lag. Iemand riep dat het (nu ex) mn vriend was. Ik bedacht me geen seconde en ben erop af gerend en heb geslagen, geschopt, geduwd. en die jongen stond op. Bleek het me vriend niet te zijn maar de cafe eigenaar die 15 jaar ouder is al ik was. (ik toen 20, hij toen dus 35)

paar dagen later had hij me opgebeld om mij te bedanken omdat ik de enige was die hem geholpen had, Voelde me eigen toch best stoer :D

12. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

hahaha wat zijn we allemaal agressief!
    maar ik ook hoor.,, mij moet je ook niet kwaad maken,
    maar als je mij zo ver hebt heb je het er ook wel echt naar gemaakt hoor.

3 jaar geleden ofzo was er een vent die schold elke keer mijn vriend uit.. zo irritant. en waarom???
    wij wouden naar huis lopen en hij begon weer en spuugt hem zijn kauwgom achter na, alleen ik stond vlak bij hem, ik zag het draaide me om en gaf hem een vuist nou daar lag meneer, o wat zijn we stoer. kop groter dan mij en heel irri altijd.
    Nou ik heb hem nooit weer gezien.
    (anders kwamen we hem elk weekend wel tegen)

en zo ook eens 2 inbrekers gepakt,
    maar dat verhaal zal ik hier niet doen voor die gene die mij
    dan herkennen haha

13. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hahaha oo dames.
    Enige 'stoere' wat ik mij kan bedenken, is het volgende.

Ik liep samen met mijn moeder de supermarkt binnen, en er kwam een jongetje aanlopen met een karretje richting de rest van de karretjes. Dus mijn moeder vroeg hem of hij het karretje terug ging brengen, en wilde het wel van hem overnemen. Het jongetje van een jaar of 9 zei dat het zo was, en wilde het geld van mijn moeder aannemen.

Vervolgens komt de vader aanlopen, en schiet uit zijn stekker. Dat mijn moeder zelf een karretje moest pakken, en wie dacht ze wel niet dat ze was, om een karretje zo bij een kind weg te halen blabla. Heel verhaal over zo'n piepkarretje terwijl er naast ons nog een stuk of 20 stonden : s.

Heb die man echt aangepakt (met woorden niet lichamelijk ofzo), normaal ben ik niet zo agressief maar dit ging om mijn moeder. En die geloofde haar ogen gewoon echt niet haha, die stond er gewoon bij te lachen zo verbaasd was ze. Naja als die haar haagse scheur opentrekt (gebeurd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig) ben je ook nog niet jarig, daar niet van hehe.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben echt geen vechtersbaas, maar je moet niet aan mijn zusje komen....en toen zij dus enorm gepest werd door een groep van die asowijven, die ook nog eens ouder waren, heb ik die meiden op staan wachten met een stuk hout. Toen ik zag dat ze weer mijn zusje grepen ben ik er achteraan gegaan, met de fiets (heeft er vast heel komisch uitgezien :D) en toen heb ik als een blinde met die stok om me heen staan meppen. Stond ik daar in mijn eentje tegen 5 van die meiden ;)
    Ze hebben alleen nog geroepen tegen mijn zusje 'dat ze wel durfde, haar grote zus erbij halen' maar verder heeft ze nooit meer last van die meiden gehad. Ze hadden trouwens niks hoor, die meiden, ze dachten alleen dat ik gestoord was en hebben gefietst voor hun leven :D

En ik was een keer in de kroeg met een goeie vriendin van mij, die ruzie had met een of ander dronken wijf. Ze liep echt vanaf de andere kant van de kroeg ruzie te zoeken. Mijn vriendin zat op een barkruk en ik ben voor haar gaan staan. Toen kwam die griet eraan en die grijpt mijn vriendin en toen heb ik alleen even mijn elleboog tussen haar ribben gepland :D (ik deed toen al 4 jaar 12 uur per week aan kickboksen, dus had expres al mijn 'verkeerde' arm gebruikt en zachtjes uitgehaald). Ze viel zo ver achterover dat ze mijn vriendin van de barkruk af trok. Later hoorde ik dat ze 3 gekneusde ribben had, vond ik dan wel weer sneu. Maar het mooiste was dat ze later naar mijn vriendin is gegaan om haar excuses aan te bieden voor haar getreiter en of ze mij alsjeblieft niet meer op haar af wilde sturen :D

Het lijkt nu net alsof ik een vechtersbaas ben, maar ben zelf juist altijd vreselijk gepest en dit zijn de enige twee keren geweest dat ik zelf lichamelijk heb uitgehaald! Inmiddels heb ik een aardig grote waffel ontwikkeld en weet ik dat ik de grootste kerel de baas kan, wat me zelfvertrouwen geeft en da's al voldoende om rotsituaties te voorkomen! ;)

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik was afgelopen week nog even stoer.
    Ik moest even snel alleen boodschappen doen ( rond een uur of 19 ).
    Daar bij de supermarkt staat altijd zo'n groepje jongetjes van een jaar of 12 te skateboarden en dat soort fratsen.

Kom ik de supermarkt uitgelopen, ik was trouwens alleen, hebben die jongens ruzie en willen ze 1 ventje met z'n allen pakken.
    Maakt me geen reet uit wat hij gedaan heeft, maar niet met z'n allen ( denk een stuk of 8 ) op 1 jochie af.
    Dus hop, boodschappen op de dak van de auto en ben er heen gelopen. Een paar van die oproerkraaiers ( die pik je er zo uit ) in hun nekvel gepakt en gevraagd waar ze mee bezig waren.
    Heel de groep viel stil en ze begonnen wat te mompelen.
    Toen kreeg ik al snel bijval van wat oudere mannen die eerst op een afstandje stonden te kijken, helden....

Toen voelde ik me wel stoer :p Nu ben ik ook niet zo snel bang.
    Er is eens een poging tot vernieling en inbraak gedaan in ons oude huis, toen was ik 30 weken zwanger.
    We hebben onze kleren toen snel aangedaan, knuppels gepakt en we zijn keihard naar buiten gestormd.
    Heb mensen nog nooit zo hard zien rennen. 1 was wat dikker dus die hadden we snel te pakken en die hebben we vastgehouden tot de politie er was.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    phoe stoer? tja weenie hoor. mijn man vind me altijd lekker stoer uit de hoek komen. Iemand die voor je in de rij gaat staan, dan trek ik m aan zn kraag naar achteren en kga dan voor m staan, vind mn man stoere actie :p Of als een gozer een hond zit te pesten die mensen altijd buiten laten als ze ff snel winkel in gaan. heb 1x zo'n gassie onderuit getekkeld.
    vind er weinig stoer aan maar mn man vind het geweldig dat ik dat soort dingen altijd gewoon doe.

wat ik zelf wel erg stoer vind op mn 16de was toen we gingen stappen met paar vriendinnen. 1 meisje had voor het eerst een vriendje en was helemaal hoteldebotel. ze vroeg of ie mee ging stappen maar hij mocht niet van zn ouders zei hij. dus wij de stad in, discotheek binnengelopen vanaf 16jaar en ouder. toen op een gegeven moment die vriendin van me jankend naar me toe kwam lopen. dus ik door de muziek proberen te vragen wat er was, dus ze draaide zich om en wees naar iemand. staat die gozer die zogenaamd niet mocht van papa en mama, te zoenen met een ander wijf. ik erheen, tik m op zn schouder en heb hem toch een flinke hoek gegeven.

oja en heb op mn 17de de tandarts een trap in zn zak gegeven. tot je 18de moest je van die smerige fluor dinges in zo'n gebitje. en ik dus daar zitten 5min met dat smerige smul in mn waffel. wekkertje ging dus mocht t eruit spugen. tandarts kwam maar niet, assisent kwam maar niet. dus ik zelf maar uitgespuugt. komt tandarts naar me toe zegt ie: en nu nog even je fluor en dan ben je klaar. ik zei dus dat ik t al had gehad en net heb uitgespuugt in de prullenbak. geloofde hij niet... dus hij pakte me bij mn arm en duwde me op de stoel 'zitten jij!' schrok me rot en uit reactie heb ik m een flinke trap in de zak gegeven haha. niemand behandeld mij zo. en al helemaal geen tandarts die zegt dat ik lieg. stonk verdikkeme nog uit mn waffel van die smerige fluor en dan beweren dat ik lieg

Deel Deze Pagina