Ik ben op zoek naar een vleesthermometer, bedruippippet en goede braadslee. Jaja, de kerst komt er aan. Ben al bij de Blokker geweest en daar hadden ze geen bedruippippet. Iemand tips?
We hebben hier geen V&D en Bijenkorf Kookwinkel bij mijn weten ook niet, maar daar kan ik me in vergissen. Ik ga eens googlen. Bij de Hema ga ik ook wel kijken van de week. Xenos vind ik leuk voor prullaria, maar niet voor dingen die functioneel goed moeten zijn. Had er laatst een leuk ding gekocht voor losse thee. Werkt voor geen meter. En lastig schoon te maken. Maar bedankt voor de tips allemaal!
Misschien Hoying (als die winkel nog bestaat)Is ook meer gericht op echte kookspullen wel iets duurdere klasse.
Hoyng bestaat al een tijdje niet meer. Bij ons (Den Haag) heb je een aantal kookwinkels waar ze dat hebben o.a. Dok Cookware in de Passage
Bij Kookpunt hebben ze dat zeker. Volgens mij kun je daar ook online bestellen (weet niet waar je woont). Kookpunt - Home
Ik heb het toevallig allemaal vande week langs zien komen in een aanbieding maar welke winkel het was?? Was een complete set en de prijs viel mee... Misschien heeft iemand anders hem ook langs zien komen?