Anaïs Annelot, Annelou, Annelin Bo / Beau Carize, Carlize Carlien Caró, Cató Demi, Dewi Eef, Eefje Elianne Ellis, Elles Estée Evi / Evie / Evy Flore Ieve, Iva Ilvy Indy Isa, Ize Isha Jade Jara / Yara Jess, Joss Jill Jonna Kaya Lenne Lia Lieze Liv Liz Loïs Loïse Lonne Loua / Lua Luce / Luus Lune, Luna Lynn Madée Marlou Mone Nanna Nieke Nona Nore, Nori, Noor Philou Quirine Rhodé Romee Sari Sterre Suze Tamar Tess Vere, Veerle, Veró Viënne Vieve / Fieve Vita, Vida Zinzi Zoë
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! 1 ervan is mijn nummer 1 naam, maar dan met een K. Maar mijn man wil die niet, omdat het maar 1 letter verschilt van zijn vaders naam, waar geen contact meer mee is
Iva vind ik erg mooi... Manlief helaas niet. Dit zijn het soort namen die ik zoek, apart maar toch 'normaal' en lekker Nederlands...
Maxime Camille ( je zegt ka-mIE) Danee Dante Romee Savien Nomi Juul Fayen Luzet Mae Pleun Gwen Ruth Fem
Finn en Noor Finn en Gwen (ongeveer zelfde betekenis) Finn en Fiona (idem) Finn en Danae Finn en Ise Finn en Mare Finn en Lene Finn en Joni Finn en Mette Finn en Nala Finn en Neva Finn en Lore
Als wij ooit een jongetje krijgen noemen we hem Finn. Voor een meisje hebben we Ylva in gedachten of Romée. Misschien heb je er iets aan..
Ik hoorde vd week de naam Jolenn. Zij spraken de J uit als DJ, klinkt wel meer engels, maar vond het toch heel mooi. Onze zoon heet Sten en voor een zusje hebben wij Linn in gedachten.
Onze dochter komt Joes te heten! Verder ook leuk: Flore, Suus en Fiene. Maar die zijn misschien teveel voorkomend? Succes, hier ook heeeeeel lang gezocht en getwijfeld!