Mijn favoriet is nog steeds Lune, een standaardnaam (Luna) maar dan met een twist. Ise vind ik ook erg leuk . Verder Mette, Lot, Vieve en Nanne. Succes!
ik heb al veel honden namen gehoord maar nog nooit een die donna heet maar goed dat kan natuurlijk. ik moet zeggen dat ik ook honden ken met de naam Lizzy, Dewi, Tessa etc. eigenlijk moet er een soort verbod komen om honden die namen te geven, dat maakt het voor ons zwangere nog moeilijker! hier nog een paar namen die ik zelf ook nog leuk vind: Joani - spreekt uit als djoni Lana - of Alana - of Ylana Lina - Lavina djesmay - Vienne - Vajen Fenna - Senna - Jenna - spreekt uit als djenna River Yara Gina Sterre oja en in plaats van Donna, Davonna ik hoor het graag als er wat leuks bijzit.
Hou er wel van als een naam Nederlands uitgesproken wordt... River, Gina, Djesmay etc vallen dan al af... Vajen hoor je heel veel hier in de buurt nu. Sterre en Lieve en zo'n soort namen vind ik ook niks. Davonna vind ik weer te lang Pfff, zit mezelf volgens mij behoorlijk dwars ahahhah
@24mandy24, jammer dat hier geen ''vind ik leuk'' knop zit. @bellybell, tjsaa komt goed, probeer eens wat namen een paar dagen met achternaam uit te spreken, zo vond ik voor mijn dochtertje een passende. Lina (Liena . . . . . . . .) hopelijk werkt het, ik heb geen andere suggesties meer. Maar ik vind wel dat oer hollandse namen het meeste voorkomen van allemaal en vooral hier op de zw. misschien toch een beetje de middenweg proberen te vinden. Succes, p.s. ik hou deze pagina nog wel even in de gaten om te zien of je er aan uit gekomen bent.
Lenthe , yenthe , benthe of benti en ik kwam de naam lamyae laatst tegen. Vond het mooier als lemyae op de 1 of andere manier vind ik dat meer nl klinken . En stiekem vind ik Lennon ook heel leuk voor een meisje. Maar manlief vond het echt voor een jongen , maar misschien ben ik wel raar. Moeilijk he die namen. Hier hebben we nu 1 gedachten. Maar gelukkig hebben we nog even .
Lara !! Ninthe jeada Jolie yentle Kyra Eliza Liv Anouk Britt Marit Maud Femke Fleur Linsey Senna Lotus Melody