Ik ben inderdaad op de dure sites ook gegaan ! En daar al aantal leuke dingen gezien maar echt tevreden en gevoel van wow heb ik nog niet echt vaak gehad helaas hahaha we zoeken verder.
Kik kid heeft superretro jumpsuits! Of Kidscase, weer eens wat anders! Verder Molo, Wild, Petit Louie....
Ik moet zeggen dat ik juist heel veel leuke jongenskleertjes heb gekocht en moet me juist inhouden om niet nog meer te kopen site methet merk Z8 heeft ook hele leuke vestjes polo's en jasjes in de aanbieding. verder ook wat leuke pakjes van feetje en bij prenatal gekocht. maar ook wat leuke pakjes bij h&m gekocht. Hoop dat je hier wat aan hebt!
helemaal mee eens superleuke kleding. moonkids heeft ook leuke retro dingen en deense merken als smafolk en dune vind ik ook erg leuk. Ej sikke ley heeft ook aparte pakjes in kleine maatjes. Lang leve marktplaats vind ik zelf daar kun je dure merkkleding die vaak erg mooi blijft (bovenstaande merken in ieder geval wel) voor 1/3 van de nieuwprijs aanschaffen.
Ik had laatst ook een leuk setje gehaald bij Prenatal. Vind dat ze daar wel goeie en mooie kleding hebben voor boys
t Is idd wel moeilijker zoeken voor jongetjes... Maar mag zeggen.. Kledingkast hier puilt uit... Vind zelf lief/stoer erg leuk (hebben regelmatig sale), noppies, name it... Dat soort merken... Vallen hier qua maat ook goed... Voor evt 2ehands overname... Pb me en wie weet zijn we beiden blij...
Baby gap! Eindelijk ook leuke jongens dingen! Ik heb in londen tijdens sale mn slag geslagen maar je kan t volgens mij ook wel online vinden.
Ik heb ook een jongetje en ik heb geen problemen met leuke kleding vinden. Ik ben wel van de urban dingen, maar ik hou ook wel van die kakkerstijl voor mn kleine man Voor de urban achtige dingen heb ik denk ik gewoon geluk gehad tot nu toe. Haremjeans, normale jeans met damage effect, haremjoggingbroekjes, etc. En dan gewoon combineren tot je erbij neervalt. Veel leuke dingen vind ik gewoon bij de H&M en Zara trouwens, ook joggingpakjes