Stoere babyjongens kleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beautifullbabie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautifullbabie

15 feb 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inderdaad op de dure sites ook gegaan ! En daar al aantal leuke dingen gezien maar echt tevreden en gevoel van wow heb ik nog niet echt vaak gehad helaas hahaha we zoeken verder.

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Kik kid heeft superretro jumpsuits! Of Kidscase, weer eens wat anders!
    Verder Molo, Wild, Petit Louie....

3. beautifullbabie

15 feb 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog meer mensen tips ???n

4. Pixel85

Pixel85 Lid

11 jan 2012
    92
    0
    6
    Ik moet zeggen dat ik juist heel veel leuke jongenskleertjes heb gekocht en moet me juist inhouden om niet nog meer te kopen ;) site methet merk Z8 heeft ook hele leuke vestjes polo's en jasjes in de aanbieding. verder ook wat leuke pakjes van feetje en bij prenatal gekocht. maar ook wat leuke pakjes bij h&m gekocht. Hoop dat je hier wat aan hebt!

5. LLooijschelder

LLooijschelder Actief lid

19 jan 2011
    219
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ducky beau

6. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    helemaal mee eens superleuke kleding.

moonkids heeft ook leuke retro dingen en deense merken als smafolk en dune vind ik ook erg leuk.
    Ej sikke ley heeft ook aparte pakjes in kleine maatjes.

Lang leve marktplaats vind ik zelf daar kun je dure merkkleding die vaak erg mooi blijft (bovenstaande merken in ieder geval wel) voor 1/3 van de nieuwprijs aanschaffen.

7. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    Ik had laatst ook een leuk setje gehaald bij Prenatal. Vind dat ze daar wel goeie en mooie kleding hebben voor boys

8. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    t Is idd wel moeilijker zoeken voor jongetjes... Maar mag zeggen.. Kledingkast hier puilt uit... :cool:

Vind zelf lief/stoer erg leuk (hebben regelmatig sale), noppies, name it... Dat soort merken... Vallen hier qua maat ook goed... ;)

Voor evt 2ehands overname... Pb me en wie weet zijn we beiden blij... :D

9. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Wij krijgen ook een jongen en ik vind de kleertjes van Dirkje erg leuk.

10. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Kleding van Z8 vindt ik erg leuk

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Baby gap! Eindelijk ook leuke jongens dingen! Ik heb in londen tijdens sale mn slag geslagen maar je kan t volgens mij ook wel online vinden.

12. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb ook een jongetje en ik heb geen problemen met leuke kleding vinden. Ik ben wel van de urban dingen, maar ik hou ook wel van die kakkerstijl voor mn kleine man :p

Voor de urban achtige dingen heb ik denk ik gewoon geluk gehad tot nu toe. Haremjeans, normale jeans met damage effect, haremjoggingbroekjes, etc. En dan gewoon combineren tot je erbij neervalt.

Veel leuke dingen vind ik gewoon bij de H&M en Zara trouwens, ook joggingpakjes ;)

Deel Deze Pagina