Nog niet zwanger, maar wel voldoende ideeën voor meisjesnamen. We wisselen nogal wel eens van 'meisjesnaam', omdat we er vele leuk vinden. Welk van onderstaande zouden jullie kiezen?? Fiene Flore Laure Meike Lonne
Meisje zou misschien wel Fiene gaa heten als meisjeX niet al zo heet. Zo mooie naam. Lief en zacht en als Fien ook stoer. Persoonlijk houd ik niet van de K - heeft zo'n harde klank (niet altijd trouwens). In Meike in ieder geval wel. Flore leuk maar wat tuttiger zeker afko Floor. Laure leuk alleen afko niet zo. En ik vind m zelf niet zo lekker bekken. Lonne ook leuk. Dus muv Meike vind ik jullie namen erg leuk
Grappig, ik vind ze erg leuk, maar dan zou ik ze net wat anders doen. Fiene-Fien Flore-Floor Laure-Lauren Ik vind Fiene dan het leukst van het rijtje
Fiene, erg leuk! Wel erg veel voorkomend, bij mn clubje van babyzwemmen zitten er 2, en ben juf en heb er ook een in de klas. Mn nichtje is pas ook bevallen van n fiene.. Lonne vind ik ook super!
We hebben juist de naam die eindigt op een 'e', onze twee andere kids hebben ook een 'e' op het einde van hun. Lauren hebben wij bijvoorbeeld altijd een superleuke naam gevonden (we keken altijd 'Lauren verslaat' en vonden het toen al een leuke naam) Ik ben alleen bang dat wanneer we voor de naam Laure gaan, men altijd Lauren gaat schrijven..of is dit gewoon een kwestie van wennen?