Hi ladies, Hebben jullie ideeen voor onze baby? We zoeken een jongens en meisjesnaam. Ik ben Nederlands, mijn vriend is Koerdisch. Gezien de baby zijn achternaam krijgt matcht een oerhollandse naam niet. Hij wil het liefste de baby's naam laten beginnen met een N. Ik vind lange namen niet zo mooi. Hoeft niet perse Koerdisch te zijn maar niet oerhollands. Iemand ideetjes??
meisjes: Noa Nola Niven Naia Nada Nadé Nala Nena Noë Nomi Naema Nanou Nessa Noëmi jongens: Noël Nando Neal Nate Neo Niam Noam Nias Nero Nadir Nander Nasir Nasim Nelson Nolan Nordin
Meisje: Nadia Nadime Naïma Nala Neva Nia/Nya Nica Nisa Noëmi Noï Nosa Nova Jongen: Nadim Nando Nasir Neron Nilo Noah Noam
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Misschien zit hier iets bij: Niva Noé Naïma Nuria Nefeli Neve Nahla Nerea Nalani Niobe Nayeli Nika Nino Niall / Neil Nelson Niven Neo Najib Nero Nathan Nic Nigel
Misschien iets wat aansluit bij een koerdische naam? Aram (Aran) Esper (Espar) Guido (Gedo) Jaro (Jiro) Loran Mano Miro Ester Elin Helena (Helane) Liyan Made Malin Mira Roza Tara Zara
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Een culturele naam zoeken is een stuk lastiger. Mijn man komt uit afghanistan dus voor ons was het ook echt zoeken. Onze dochter heet Sarah Yasmine Nu weer in verwachting maar echt geen idee over de naam. Nadir, nassim, nassir vind ik mooie namen voor een jongen. Nadia is voor een meisje erg mooi, niet perse koerdisch of nederlandse. Helin is een koerdische naam en vind ik echt prachtig. Spreek je uit als helien. Succes met zoeken!
Helin ken ik niet als naam, maar vind het mooi klinken. (y) Alleen niet met een N-, maar goed, wie weet. Ook mooi: Nalin Narin Nesrin Nazya Nise Novin Nure Nezan Navin
Nathan Nate Nick Nash Nasin Noel Nasir Nadim Nando Nino Nero Nigel Nolan Noah Nalin Nour Nola Nova Nim Nadia Nadine Nala Nanou Naima Nena Neori Neve Neomi Nicci Nikki Nela Niah Noa Noe Novell