Ik vind 'm eigenlijk wel leuk! Apart ook, had er iig nog nooit van gehoord, maar ook weer niet té apart. Leuk dus!
Het is appart, en je moet er van houden. Houd je ervan, dan is ie leuk. Ik houd er persoonlijk niet zo van, maarja wie ben ik !
die had ik ook op mijn lijstje staan maar die lijkt te veel op mijn naam, dus hebben we voor lana gekozen! off topic: waar heb jij die naam vandaan? bij ons was de inspiratie Jenna Jameson
Leuke naam! dat is ook onze naam voor een meisje! mijn beste vriendin heet Jenny en we wilde een meisje graag naar haar vernoemen. Jenny word Jenna. we zijn er alleen nog niet overuit hoe we het gaan schrijven Jenna Djenna Yenna eerst maar de 20 weken echo afwachten misschien is het wel een jongentje
Als je het wil uitspreken als Djenna zou ik de D weglaten en er Jenna van maken. Vind ik persoonlijk veel mooier.
Ja, ik zou ook de D ervoor weglaten. Om eerlijk te zijn vind ik dat echt verschrikkelijk (bij welke naam dan ook..) Gewoon Jenna.
Nee ik vind dan juist met een D ervoor wat aparter.. en dan heb je ook niet dat mensen het als jenna uitgaan spreken net als jenny echt met n J
Het staat met een D ervoor wat apparter, maar je kan ook gewoon Jenna doen als je dat wil, de meeste snappen toch wel na een tijdje dat je het als dj uitspreekt. (engelse uitspraak zegmaar) (had thunderangel niet onderlaatst hetzelfe met de uitspraak van haar zoontje, Jesse-Dean?) Ik heb bij een meid in de klas gezeten Jody, heette zij. Iedereen heeft haar de eerste 2 jaar DJodie genoemd. Toen kwamen we er pas achter (omdat haar ma even op school was) dat je het dus juist met een J uitsprak, dus jodie, geen djodie.