Voor een meisje kan ik niet kiezen er zijn zoveel leuek namen maar voor jongens... Mijn eerste zoontje heet Joppe Sebastiaan. Hebben jullie suggesties? Laatst hoorde ik een moeder haar zoontje roepen; Kick. Vond ik opzich wel leuk klinken. Ben benieuwd! Groetjes
Ik heb nog niet één leuke jongensnaam. Ik houd niet van die nieuwerwetse namen, maar ook niet ouderwets. Ik geloof dat er niet echt iets overblijft, hihi.
Hi Jacq, Misschien helpt deze link naar een ander topic je wel! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Groetjes Juut
Mijn zoon heet Giulian (Djoelian, Italiaans). Ik vind het een stoere naam. Ik ken een jongen die Tex heet, ook erg stoer!
Ik vind "Storm" een te gekke naam voor een jongen. Zo zal mijn toekomstige kindje heten als het een jongetje zou worden Heb al twee jongens en deze naam past er mooi bij.
Ik vind jongensnamen ook zo vreselijke moeilijk, we zijn nu al aan het denken voor het geval dat we de volgende keer een jongen krijgen. Dus kom maar op met die leuke, stoere jongensnamen
Ik vind dat ook heel moeilijk. Voor een meisje weet ik het al, maar een jongen.... Ik heb al hele namenlijsten doorgeploegd en alles wat ik leuk vind vindt mijn man niks en andersom. Mijn man vind Casper bijvoorbeeld leuk, maar ik moet dan steeds denken aan Casper het vriendelijke spookje haha...
Als die kleine meid van ons een knul was geweest had ze Bo geheten ... Ik vind Mark ook leuk trouwens
Ik zelf heb de naam Damiën altijd vreselijk mooi gevonden. Vandaar dat mijn zoontje dus ook zo heet Zijn volledige naam is nu Damiën Lee
Bedankt meiden. Ik hou nog even in de gaten wat er binnenkomt aan suggesties. Minni, hoe spreek je Roar Uit? Groetjes