Stoere namen voor een jongen vind ik Storm en Sverre... Helaas vind mijn vriend die niet leuk, maar wie weet heb jij er iets aan Liefs Sinnamon
Ik vind Sjoerd wel stoer. Dat ro ar is leuk, maar dan moet je niet in zeeland gaan wonen met je kindje, want in het zeeuws betekent dat 'raar' haha
ik vind zelf de namen wesley,esra,jesper en jesse hele mooie namen!haha word nog een probleem als we ooit moeten kiezen!
Mijn zoontje heet Rick, ook niet orgineel maar wel stoer! Verdere suggesties: Melvin Roy Jeroen Sven Nick (scheelt maar 1 lettertje)
Jacq, jij zegt dat je bij een meisjesnaam niet kan kiezen, dat er zoveel leuke namen zijn?!? Zou je mij die lijst kunnen geven dan, want wij komen er juist voor een meisje niet uit, hihi!
Hoi Karina, hier komt mijn lijstje van meisjesnamen: Pippa Tess Pippi Robin Jasmijn Brechtje Jade Lopke Riva Roos Kiki Zara Bloem Karlijn Famke Flores Annebel Pien Als mij er meer te binnen schieten laat ik het je weten hoor! Ik heb ook een paar namen van dochtertjes van mijn vriendinnen bij gedaan voor je. Groetjes
Elvis is ook wel gaaf, vind ik. Voor meiden: Zindzi (Afrikaans) India, Nairobi. MIjn favo is Emma en Madelief.
Hoi Jacq, Buiten Jade (hihi, is de tweede naam van mijn dochter) en Robin, vind ik de rest van de namen dus helemaal niets, sorry! Dus als je nog meer namen hebt graag !!!
me vriend en ik hebben aldoor 2 namen in ons hoofd...ja daar denk ik wellus over na hahaha Rowan voor een jongen en Lindsey of ciara voor een meisje Nog wat namen dat ik leuk vind..mischien hebben jullie er wat aan: meisjes: Shanna Senna sharon(a) Celeste silvana nadia jongens: Robin spreek uit als roobin Rowan rhoan jesse milan levy leroy