zaterdag 29 wat? Ik ga zaterdag op pad voor kaarten voor Oktober..dan gaan ze pas in de verkoop! Waar ga jij heen dan? Elmo
Ik ook!!!! Ik ga ook de 29e. Heb staanplaatsen op het veld. Net als in 2004 en 2002. Echt superleuk!! Ik moet nog even oefenen om er rekening mee te houden, maar ik heb vast in de agenda gezet dat mijn vriend dan oppast op de baby
hey elmo je kan al bellen voor kaarten!!! (hoorde ik ook pas vandaag!) de 28ste is al uitverkocht aan de fanclub! en de 29ste zijn de duurste kaarten ook al weg maar ja we krijgen ze een maand van tevoren opgestuurd!! liefs mandy
Dit kan er ook nog wel bij..... Shit zeg!! Balen!! Nou maar even zien of we nog iets kunnen bemachtigen Elmo
ik de 28ste naar de toppers, in de skybox!! whoeiiiii vorig jaar benk ook geweest helemaal geweldig!!!! niet verklappen hoe het zaterdags was he liefs mandy
We hebben wel dezelfde smaak he? Ik zal niet verklappen hoor hoe het bij de Toppers was, 1 ding weet ik wel zeker, het wordt een echt feestje! 8) Liefs An
Dat wordt lachen met Geer, Goor en Re!!! Ik wens je alvast een hele fijne avond dan! Ik hoor het wel hoe jij het hebt gevonden... Liefs An
Net ff gekeken maar het schijnt dat allen via de fanclub de kaarten in de verkoop zijn. Verder nog niet dus. We gaan zaterdag gewoon heen en zien het wel, dan maar door de weeks! Wish me luck! Elmo
Dit najaar staat Marco Borsato in het Gelredome in Arnhem met een meer dan fantastische show. De voorverkoop voor de concerten start op 20 mei bij TicketBox! Ga voor tickets naar een van onze 1000 verkooppunten bij jou in de buurt! Tickets zijn niet online of telefonisch te bestellen. Wees er snel bij DIT STAAT ER BIJ TICKETBOX Heel vreemd dus. Elmo
nee, weet ik wel. Maar hoe kan dat dan? Vind ik echt heel vreemd. Welk nummer heb je gebeld als ik vragen mag? Tot hoe laat kan je dat bellen? Liefs