Hallo allemaal, Ik heb heel internet afgestruind op zoek naar de favo knuffel van mijn dochter. Hij is niet meer te krijgen. Het gaat om een grijze muis van Happy Horse genaamd Mugsy. Hij heeft een blauw neusje, in 1 oor een gat en een knisperstaartje. Is er iemand die me kan helpen? Uiteraard tegen betaling! Groetjes Manouk en mama
Is het niet deze? Kwam hem toevallig tegen bij te koop aangeboden... http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/290407-veel-leuke-spullen-baby-kind.html
Het is inderdaad de hele muis, kwam het doekje ook al tegen in mijn speurtocht. Voor dat je erachter komt welke knuffel favo is ligt er alweer een nieuwe collectie in de winkels.. Maar bedankt alvast!
ja hier had ik hetzelfde probleem met diezelfde knuffel. heb 1,5 jaar trouw elke dag op mp gekeken en uiteindelijk een paar weken geleden gevonden. heb toen zelfs happy horse gemaild ervoor! steeds op mp blijven kijken!!!
Een tijdje terug lagen ze nog bij de makro. Mijn zoontje heeft namelijk de witte en ik heb nog niet zo lang geleden er nog 1 in mijn handen gehad. Misschien kan je bellen met de makro? Was vestiging Amsterdam. Succes! Groetjes Floor. Net nog op marktplaats gezocht en er is 1 iemand die een heel pakket aanbied voor 34,95. aanbieder SPEELGOED Advertentie: 467128348een hoop geld maar dan heb je hem wel.
Knuffel muisje 26 cm bestellen voor € 17.95 bij het Knuffelparadijs misschien is deze link wat?
De Makro in Amsterdam? Kijk daar zou ik m zelf niet tegen komen natuurlijk, ga morgen ff mailen met een foto erbij. De andere link is net een andere muis, vrees dat ze daarmee niet geholpen is. Had namelijk ook ooit een witte voor erbij, maar dat was net een ander stofje. Ze moest er niks van weten... Bedankt voor jullie hulp!
Bedoel je mijn link naar de adv. van marktplaats? Als dat hem niet is hoef je de makro ook niet te mailen want dat is dezelfde muis namelijk. Groetjes Floor
Floor, jouw muis was de goede link hoor. Vind alleen het hele pakket wat prijzig. Maar mocht dit niet lukken... Helemaal vergeten de Makro te bellen, zwangerschapsdementie! Ik heb een internet-kennisje in Amsterdam, zal eens vragen of zij even wilt kijken. Je hoort ervan!