Daar ik nu echt van de kleding af wil gaat alles voor hele kleine prijsjes weg.. Ik vul een plastic tas (supermarkt formaat) in de maat die je wilt voor 7,50 maten die aanwezig zijn: 50, 56, 62, 68 en 74 Leuke stoere jongenskleding - blousjes - vesten - longsleeves - t-shirts - rompers - spijkerbroekjes - joggingbroekjes - en nog andere broekjes Mocht je interesse hebben.. laat het gerust weten! Foto's kan ik dan per pakket evt toezenden. Verzenden kan via Post.NL of via DHL Ik hoop een boel mensen blij te maken voor kleine prijsjes! Mocht je op zoek zijn naar iets specifieks? laat hier gerust een bericht achter dan hoop ik je ook te kunnen helpen!
Ik ben wel geïnteresseerd in een pakket maat 62,.liefst broekjes, longsleeves en vestjes. Zou je mij misschien een foto kunnen toesturen?
Dat ga ik morgen voor je klaar maken Stuur je mij in pb even je email adres? Dan kan ik daar de foto heen sturen
Graag ontvang ik ook van jou een pb met je emailadres Loesje93 en wil je van elke maat 1 pakket? of een samengesteld pakket met alle maten in één? hoor het graag!
hoi dolfijn Ik heb intresse in maat 50 tm 74. en zou het ook erg graag allemaal van je willen kopen. groeten Rissie
Ik probeer vanavond pakketten te maken maar vandaag is bonuszoon jarig dus al erg druk.. Hopelijk hebben jullie heel even geduld
ook zet ik even een stop op de pakketten totdat ik dit heb uitgezocht (incl dus meiden die via pb hebben gereageerd), dan weet ik hoeveel er evt nog over is in de verschillende maten.. ben het overzicht nu kwijt hahahah
Ik heb alleen nog kleding maat 50/56, 74 en 80 62/68 zijn echt helemaal op.. sorry! mocht er nog belangstelling zijn hoor ik het graag! de meiden die mail hadden doorgegeven hebben email