Even wat voorbeeldjes... Merk en merkloze kleertjes Kijk gerust even bij mijn advertenties op marktplaats. Advertenties van Schellekens uit Geldrop , Noord-Brabant - Marktplaats.nl Hopelijk zit er iets voor je tussen. Oja ik hoef er geen hoofdprijs voor te hebben. Wil er liever iemand voor een kleine prijs blij mee maken dan dat ik het zo weggooi over een poosje...
Deze nog... Plus nog veel meer op marktplaats. Kijk gerust even rond! Advertenties van Schellekens uit Geldrop , Noord-Brabant - Marktplaats.nl
Heb er nog wat leuke spulletjes bij gezet! Slofjes, nog goede schoentjes en jasjes! Dus bij deze upupup...
Ik heb nog een Angelsound te koop voor de liefhebber. Ik heb nu twee lieve kindjes die ik in het echt heel de dag hoor Nu mag iemand anders haar kleintje in haar buik gaan beluisteren. Groetjes Mowtom
Ook heb ik ook nog een witte tummie tub te koop voor de liefhebber. Weinig gebruikt...hooguit om het gewone badje met water te voorzien. Mijn kindjes waren geen liefhebber van de tummie tub...
Deze mag dicht. Ik heb even alles opnieuw op mp gezet en de link van hiervoor werkt niet meer denk ik. Dus ik maak wel even een nieuw onderwerp aan. Er staan nu nog meer dingen op vandaar.