Wij hebben op dit moment 3 namen op ons lijstje voor een meisje. Jongen zijn we al uit, dat wordt Dex. Wat vinden jullie? of nog andere suggesties?
Vind ze allemaal niet zo leuk, maar als ik moet kiezen ga ik voor Fay. En anders Noa. Mila vind ik helemaal niets, vind die klank echt helemaal niet mooi.
Ik vind Mila een hele leuke naam, maar Fay ook al zou ik er zelf nog een 'e' achteraan zetten, dus Faye
*eh het is toch geen tweeling? Waarom zeggen meiden hier dan die of die naam past het best bij Dex? Als het een meisje is heb je toch helemaal geen Dex? Of doe ik nu heel dom?* Ehhh Noa!! Fay ook wel leuk... Mila houd ik niet zo van!
Ach handig als ze ooit ook nog een jongetje krijgen toch Ik vind ze alle drie mooi, heb je veel aan he
Alle 3 vind ik ze niet super voor een volwassen vrouw. Als ik moet kiezen dan Noa. Mila doet me te veel denken aan een paarse koe. Fay is leuk bij een klein meisje maar vind ik persoonlijk echt niets voor een vrouw van 30. MAAR dat vind ik! De namen die wij hebben vind n ander misschien weer niets, aso, 10 in t dozijn, ouwelijk, te veel BNer gehalte of juist helemaal leuk! Xxx