Ik ben net zwanger en weet nog niet wat het wordt hihi maar ben alvast aan het fantaseren. Wat vinden jullie van de naam Nina Aimée. Wat vinden jullie hiervan?? Wat voor een associatie hebben jullie bij de naam? Mijn man vind de naam Nina wat te kinderlijk en dat is misschien ook zo... Is Nina nog steeds een modenaam?? Andere namen op mijn lijstje zijn: Jolie maar ik ben bang dat iedereen Jooolie gaat zeggen ipv Zsjolíe. Dus die valt af, wel een optie als 2e naam. Liv vind ik ook mooi maar vind ik eigenlijk te populair maar het is wel de enige naam waar manlief het mee eens is. Liv Jolie is een optie, 'leef mooi' maar misschien ook wel erg "zweverig". Mae Jolie vind ik ook mooi klinken maar is niet dé naam.
hier stonden Nina en Aimee ook op het lijstje. Uiteindelijk heet onze dochter J.olie! ach t valt wel mee met de uitspraak. Als ze het eenmaal weten zeggen ze de naam zoals je dat voor ogen had.
Ik vind Nina prachtig! Ik heb eenstudiegenootje die zo heet, is een heel aardig meisje dus goede associatie erbij! Aimée vind ik echt prachtig !!! Een beetje chique maar niet té! Liv vind ik ook leuk, Jolie iets minder maar nietverkeerd!
Ik vind Nina een heel leuke naam, zowel voor een meisje als voor een vrouw. Met Liv heb ik niet zo veel, vind het een beetje een halve naam. Jolie vind ik leuk, of Julie, maar zou beiden liefst op z'n engels uitspreken (dus djolie of djoewlie, zo ongeveer). Je kunt mensen altijd verbeteren als ze het niet goed uitspreken, en verder niet te veel aan ergeren. Mijn naam kun je ook op vele manieren uitspreken en het maakt mij niet zo veel uit wat mensen ervan maken.