Wij willen graag voor een 2e wonder gaan. Zitten nu al een beetje namen te bedenken jongen vinden wij het moeilijkst maar voor een meid hebben we een leuke naam wat vinden jullie van de naam c.hasye?
Nee, ik vind het geen mooie naam. Is het voor een meisje of een jongen? Ik vind het ook aan de schrijfwijze echt niet duidelijk hoe je het uit moet spreken. Genoeg redenen om nee te zeggen tegen deze naam.
Ik hou niet van dit soort namen, en vind de uitspraak/schrijfwijze ook heel onduidelijk. Sorry Maar hé, het gaat er toch echt om wat jullie er van vinden dus als jullie het mooi vinden zou ik me er weinig van aantrekken.
Bedoel je niet C.hasey want zoals hierboven de naam is geschreven heeft het niet de uitspraak Tjeesie.
Het is niet mijn smaak, maar buiten dat is het ook onduidelijk hoe het moet worden uitgesproken dan wel geschreven. Heel onhandig dus... Chasey zou het iets duidelijker maken. Maar dan nog....
Ik ken een meisje met de naam Chelsey, het is al eerder genoemd, maar voor mij is het net of de naam verkeerd geschreven is. Het is niet mijn smaak, maar ik vind het geen lelijke naam.
De schrijfwijze is niet correct, Chasey is duidelijker. Ik vind het eerder een jongensnaam.. geen mooie naam, té Amerikaans.
Bedankt meiden voor jullie meningen pfff wat is het moeilijk he een naam vinden ik zoek een apparte naam wat je bijna nooit hoord. Iemand ideetjes? Geen nederlandse namen