Ik vind Thijmen ook een stuk leuker! Ik zo Boaz voor bij komen, daar moest ik ook aan denken bij Roan. En Alex?
Ik denk dat het toch Thijmen word. Haha. Vind dat gewoon een hele mooie naam. Wat vinden jullie ervan als we de tweede naam met een L doen. Is dat raar? Dan worden de voorletters namelijk TL (Zoals tl-buis, daar denk ik dan aan). Of zouden jullie dat gewoon doen?
Denk dat ik die combi wel zou doen. Hier momenteel 3 namen op het oog die het waarschijnlijk níet gaan worden; de combi zou dan R.I.M. worden.....
Over een paar jaar weten kinderen niet eens meer wat een TL buis is met al die ledververlichting en het is geen gekke afkorting zoals W.C., BH enz.
Thijmen ook absoluut veel mooier zelfs! Ipv Tiemen vind ik Ties dan leuker. Tycho/Tygo was ook het eerste alternatief dat bij mij op kwam. Hidde vind ikzelf erg mooi. R.oan en Hidde
Thijmen veel leuker! Vind Tijn/Thijn ook leuk. Klinkt voor mij dan wat stoerder. Als je overtuigd bent van de naam zou ik er vooral niet meer van afwijken!! Krijg je later spijt van