Hoihoi! Mijn vriend en ik hebben dus afgelopen woensdag te horen gekregen dat we een zoontje krijgen! Superleuk natuurlijk, en we zijn er ook allebei heel erg blij mee. Maar we zitten nu wel met een "probleem". Meisjesnamen konden we wel 10 verzinnen die we allebei mooi vinden, maar jongensnamen lukt echt niet. Voor een meisje waren we er al bijna uit: Isabelle of Lenthe zou het worden. Dus ik wil graag iets wat daar leuk bij is (omdat dat een beetje onze smaak is dus). Hebben jullie misschien ideeën? Het liefst trouwens minimaal 2 lettergrepen (ik hou niet zo van korte namen), en liever ook niet Engelstalig. Zal nog even zeggen wat we verzonnen hadden vriend: Xavier, Noah, Senna ik: Olivier, Bastiaan, Julian, Ruben, Quinten, Tristan Alvast bedankt! Xx Linda!
Ik hoorde vandaag op de kleutersportweek een jongensvariant op Lenthe en Benthe namelijk Bent of Benth weet niet juist hoe je het schrijft... Improvisatie kan tegenwoordig, dus je kan makkelijk een jongensversie maken van een meisjesnaam die je leuk vind.
hihi je zegt niet engelstalig maar in jullie lijstje staan toch behoorlijk wat engelse namen. Van jullie lijstje vind ik Julian, Ruben en Quinten erg leuk. Noah en Senna ook leuk maar ik hou niet van unisex namen. Daniël, Fabian, Laurens, Marius, Maxim, Thomas, Balder, Rafael, Lucas, Kasper, Olivier, Maurits
van jullie namen vindt ik julian het mooist, de rest is niet mijn smaak. nog wat ideeen: bryan ryan justin jaimy james jayden jacke steffan/stefan luca yoeri jordy danny dennis patrick dylan damien brendan levi neill
Ow echt? Vroeger heette een jongen bij mij in de klas zo, dus ik zie het echt als een jongensnaam. Senna vind ik meer een meisjesnaam. Zijn allebei wel een beetje 'unisex' als ik er zo over nadenk.
Hey, dit " probleem" hebben wij ook! Ik kan zo 10.000 leuke meiden namen verzinnen, maar jongens namen vind ik moeilijk.
Allereerst: bedankt iedereen voor het meedenken! Haha ja, maar die namen die wij hadden verzonnen wilden we dan wel op z'n Nederlands uitspreken. Ik bedoelde dus eigenlijk geen namen die je op z'n Engels uitspreekt. Verder hou ik dus zelf ook niet van unisex namen. Ik vind Noah en Senna op zich wel leuk, maar ik wil wel aan de naam kunnen zien of het een jongen of meisje is, vandaar dat deze namen voor mij afvielen. Hetzelfde geldt ook voor Senne, wat ik anders ook wel leuk zou vinden. Bij jullie suggesties zaten wel een paar namen die we toch allebei wel leuk vinden, dus die hebben we even opgeschreven. We zijn er nog steeds niet helemaal uit, maar we hebben er wel weer vertrouwen in . Bovendien hebben we nog wel even tijd, dus komt helemaal goed!