hallo iedereen, ik wil dolgraag jullie mening!! mijn vriend heeft een aparte smaak qua namen. ik zelf heet jeanique wat een zelf bedacht is door mijn moeder een mengeling van haar namen en mijn vriend heet sven. nu is het alleen zo dat zijn opa van het kamp komt en hij zelf werkt voor een import -export pluch bedrijf waardoor hij dus veel aan het kamp en de kermis levert. Nu hebben we als meisjes naam er al 1 gevonden Rowena maar verder dan dat kom ik niet!! HELP!!
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat nu je vraag is... Je zoekt meer namen neem ik aan? Maar welke richting op moeten we zoeken? En wat heeft het werk van je vriends opa ermee te maken . Zoek je namen soortgelijk aan Rowena?
Maaaarrr ik zal een gokje wagen met namen. .geen idee of je die richting op bedoeld. . Cindy Sharon priscilla Wendy michelle tatjana roxanne sabrina tessa linda daisy miranda vanessa melanie Anouska/anouchka claudia Kimberley Melissa jessica kelly patricia monique Pamela samantha Bianca natasha
Ik heb ook geen idee wat je vraagt aan ons of dan wel zoekt, haha, maar hier toch een lijstje? Acacia Adelia Adelina, Adeline Alaia, Aglaya Alana, Alaina Alba, Alda Alessa, Alissa Alessia Alexa Alexina Alice Alicia Aline, Alina Alise, Alisa Alisha Aliya / Aliah, Aniya / Aniah Amanda Amaranta / Amarantha Amaya Amber Amina Andrea Andrina, Andrine Angelica Angelina Anissa Anka Annabel Annalisa, Annalise Annushka Arabella Aranka Aria, Ariana Arina Arisha Ashley, Ashlyn Aurelia, Aurelie Aurora Avila Azalea * Becky Bijou Braelyn Brenna Brianne Bridget Brittany * Calanthe Calista, Calixta Camelia, Camila, Camilla Cara, Caramia Carissa Carlisa, Carlotta Carmella Carmen, Carmina Cassandra Cecilia Celandine Celeste Celia Celina, Celine Chalice Charissa, Charisse Charlene Charline, Charlize Charlotte Cheyenne Chloe Christianne Christy Cila Cindy Cirila Clarissa Claudio Cleo, Clio Cloé * Dahlia / Dalia Daisy Dana, Dani Danika Daphne Dara Darina Davina, Davinia Déanne Debby Delaney Delfina Delia Delicia Demi Denise Desiree Dianne, Dianna Dianthe Dina Dionne Divina Dolores Dominique Donna Dunja / Dunya * Edith Elena, Elene, Eleni Eligia Elisa Elissa Eloise, Eloisa Emilia Enrica Erlea Evonne * Fabia Faina Fedora Felicia, Felize * Gabi Gabriella, Gabrielle Gianna, Giada Gina Gioia / Joya Giovanna Gisella, Giselle Glenna * Heidi Helena * Ilina Ines / Inez Irina, Irine Isaura Ivana, Ivanna, Ivanka * Kalina Karena, Karina Karenza Kelia Kerensa / Kerenza Kianna Kiara Kimberly Kira / Kyra * Lana, Lara Larissa Laurena Lavina Leanne Lelia Lenora, Lenore Lexa, Lexine Lilian Lisa, Lissa Liviana Lola Lorena Louise, Louisa Luanne, Luanna Lucinda * Madelina, Madeline Malandra Maleah Malena, Malina Mandy Marilyn Marina, Marine Marisa, Marise Marissa, Marlissa Maura, Maureen Maxine Megan Melanie Melantha Melina, Meline Meliora Melissa Melita Mikayla / Michaela Mila, Milana, Milena Milica, Mirica Mirabelle, Mirabella Mireia Mirella Mirjana Mirna / Myrna Mirta Miruna Mona Morgan * Naiara Naomi, Neomi Natalie, Natalia Nela, Nena, Nina Nerina Nessa, Nissa Nevina Nicole Nikki / Nicky Niya Noelle Noémi Nola Norina Nyala * Rachelle, Rochelle, Richelle Raina Ramona Ravenna Rebecca Regina Rena, Rina, Rona Renata, Renate Renee Robina Romana, Romina Romy, Roni Rosalia, Rosalie, Rosalina Rosalinde Rosanne Rosaria Rowina Roxanne Roxy Ruby * Tabitha, Talitha Tamar, Tamara Tarina Tera, Terra Tiana, Tianna Tierra Tiffany * Valentina Valerie, Valeria Vana, Vanna Vanessa Velia Verica Veronica Vicky Victoria Vida, Vita Vienna, Vienne Vivian * Wenda, Wendy Winona * Xanthia Xavia * Yana Yelena Yeva * Zaira Zara Zavia Zena, Zina Zinnia Ziva, Zita Zivka Zoe / Zoë / Zoey Zola, Zona Zora Zora, Zorana
het gaat om namen die je op het kamp hoort enzo... wie weet dat ik er iets moois tussen vind zitten en hem dat dan kan voorstellen tot nu toe alle namen waar ik mee kwam vond hij niks
De namen die ik heb neergezet heb ik van Internet gewoon. . Uit een topic wat mensen nou echt kamp naam vonden. Daar kwam mijn rijtje uit voort
mijn naam staat er tussen....ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden... hahahahahaha.... ik heb niets tegen mensen op het kamp hoor, maar ik ben zlf het tegenovergestelde van een kamp-meisje, dus moest er wel om lachen
Dus omdat je vriend weleens op het kamp komt wil jij kampnamen? Vind je ze zelf ook mooi? Ik zou mijn kind nooit een kampnaam geven, maar gelukkig is iedereen anders.....
Femia angelica johanna rosita nikita tara katja tanja kom ook van het kamp.. maar ze houden meer de ouwe stempel in eer..
wat ik kampnamen vind... ( klinkt zo lullig want er zijn ook zoveel niet kampers met zon naam maar vooruit) Daisy Romano Rowena Richelle Richarda Rachel Angelina Patricia Germaine
Ik vind het een raar begrip, kampnamen. Ik zie ook heel veel doodnormale namen voorbij komen. Het klinkt wat denigrerend. Maar ik zou gewoon kijken naar een naam die jullie beide mooi vinden, jij dus ook. Daar staat het werk van jouw vriend of zijn opa buiten. Ze zullen hun vast nog accepteren als jullie kindje een gewone, mooie naam krijgt.
Angelina angela Britney Chayenna Destiny Demi elina fayen Gianna gina Ivana irissa jaleesa jallicia Joanna kaylee kimberley Kelsey Sidney chelsey daisy melissa ashley rilana ramona sterlina serena sylvanna silvana Savannah Stacey shanaya Veronique livana divana ( zijn ook namen bij die niet specifiek op het kamp worden gebruikt !)
Heb het ook maar van een site af. Niets persoonlijks. heb trouwens ook niet echt dat ik kamp namen negatief vind net als bijna alle categorieën namen zitten er altijd wel leuke tussen. maar dat is mijn mening
jongen: Patrick Dillan Brandon John Jeffrey Danny Boy Paul Wesley Joey Ricardo Meisje: Kimberley Sharon Jessica Priscilla Brenda Wendy Sharona Manuela