Hoi! Over een paar weken ben ik al uitgerekend, we weten niet of t een jongen of meisje is, maar ik kom niet uit een jongensnaam! Iedere keer denken we, ja dit is 'm, maar dan ga ik toch twijfelen.. We hebben al een zoontje die Noah heet, en als t een meisje is heb ik Luna op t oog. Wij hadden voor een jongen Benjamin (Ben) in gedachten, omdat t t jongste kind wordt van ons (en mijn vriend heeft nog 4meiden dus een hele berg kids ), maar tja, hm misschien komt er een leuke suggestie, Alvast bedankt!!
Benjamin, super leuk! staat bij mij ook op het lijstje voor een laatste kindje (eerst maar eens een eerste krijgen ) beide trouwens ook een oorsprong uit de bijbel, dus vind het wel dezelfde type namen, leuk!+
Ik vind Benjamin een superleuke naam, als je overtuigd bent dat dit jullie laatste zal zijn. Ik had 'm zelf ook wel voor onze jongste gewild, het is niet alleen onze laatste maar naar alle waarschijnlijkheid ook het jongste kleinkind aan beide kanten, en wij zijn ook nog eens beide de jongste thuis. Vriendlief vond 't niet echt wat, en uiteindelijk bleek het een meisje en dan vind ik die naam toch ook minder geslaagd
Wij hadden Noah op ons lijstje staan voor de 2e, maar zoals het er nu naar uitziet wordt het toch een meisje.. Onze eerste heet Milan, wij vonden Noah en Milan heel leuk..
Benjamin is een erg leuke naam... ik zat zelf te twijfele dat ik zwanger was tussen de naam : Jayden Kiano Benji maar bij mij is eht toen Jayden geworden
Ik vind Benjamin er erg leuk bij! Mijn oudste heet ook N.oah en opties waren bij ons Levi, Luca, Finn. We gaan nu voor Boaz.
Wij hebben heeeeeel lang getwijfeld over Noah, voor ons zoontje. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik bang was dat er teveel meisje Noa heten Wij hebben ons zoontje uiteindelijk Julian (Engelse uitspraak) genoemd.
Dank voor jullie reacties! Boaz...is ook een beetje in die trant, mooi hoor, ik vind Beau ook mooi bij Noah maar jullie zijn ook allemaal positief over Benjamin en idd een bijbelse naam, past er wel bij. Thanks!
Ben (Benjamin) vind ik ook leuk! Luna iets minder. Ook leuk vind ik: Noah en Abel Noah en Beau Noah en Erik / Eric Noah en Finn Noah en Floris Noah en Jari Noah en Jelle Noah en Jelte Noah en Jip Noah en Jisse Noah en Jonah Noah en Jonas Noah en Joren Noah en Jori Noah en Joris Noah en Kai Noah en Lars Noah en Loek Noah en Lukas / Lucas Noah en Marijn Noah en Marlijn Noah en Mees Noah en Melle Noah en Mels Noah en Merijn Noah en Merlijn Noah en Michiel Noah en Moos Noah en Olaf Noah en Olivier Noah en Oscar / Oskar Noah en Otis Noah en Sam Noah en Sepp Noah en Siem Noah en Silvijn Noah en Stef Noah en Sten Noah en Sverre Noah en Teun Noah en Tibbe Noah en Tobias Noah en Victor / Viktor Noah en Wout Noah en Wouter En voor een meisje: Noah en Bente / Benthe Noah en Emma Noah en Eva Noah en Evelien Noah en Fee / Fay / Faye Noah en Féline Noah en Fiene Noah en Flore Noah en Hannah / Hanna Noah en Hanne Noah en Indy Noah en Isa Noah en Isis Noah en Jente / Jenthe Noah en Jinte / Jinthe Noah en Juliët Noah en Livia Noah en Loïs Noah en Madelief Noah en Mara Noah en Marle Noah en Marlou Noah en Maya / Maia / Maja Noah en Meerle Noah en Meike Noah en Merle Noah en Mia Noah en Milou Noah en Mira Noah en Mirle Noah en Mirre Noah en Mirte / Mirthe Noah en Ninthe / Ninte Noah en Roos Noah en Rosa Noah en Sara Noah en Stella Noah en Suze Noah en Veerle