Wij krijgen ons 2 de kindje over 10 weken. De eerste is een meisje: Yara Dit word een jongetje. Ik vind de naam echt super moeilijk voor een jongen. We hadden al een naam verzonnen,maar begin nu zo te twijfelen We hadden/hebben :Sam Ik twijfel nu omdat ik de naam zo gewoon vind. Willen jullie ons helpen een bijzondere stoere lieve korte naam te verzinnen? Wat ook bij Yara past. Wat we leuk vinden is: Duke/Duuk Sill :vind ik super leuk maar onze dochter had een sill op het kdv en noemde hem Siltje (maar wel een leuke naam toch?) Sam (misschien te gewoon) Ik hoor graag welke jullie leuk vinden en of andere namen? Bedankt!!
sam echt niet mooie. vind het ook niet bij Yara passen. ik ken een Yara en een Jelle. vind ik goed passem en Jarno, Milan, sil vind ik ook niet zo mooi maar beter dan sam
Sam en Sil vind ik beide erg leuk! Andere ideeën: Boaz Noud Mats Silvijn Noam Nolan Jens Olaf Brent Zeno Sem Seth Loek Stan Stijn
Ik vind Duuk erg leuk! Wij zitten met het zelfde probleem. Over 10 weken wordt onze kleine verwacht en we hebben echt nog geen idee qua naam. Hadden een tijdje wat maar is het toch niet. Nu elke avond voor het slapen gaan hebben we het er over maar we komen er maar niet uit... Duuk had ik ook al voorgesteld maar vl vind het niets. Hij wilt liever James en dat vind ik echt niet leuk.
Zo lastig he jongensnamen... wij weten niet wat het wordt en twijfelden ook weer enorm. gaan nu toch maar voor Twan. Vonden we lekker kort, pittig en net even wat anders dan tim, tom, stijn enzo...
En Flynn? Wat vinden jullie daarvan? Vind ik een stoere naam en past toch ook bij Yara? Yara en FLynn
Duuk, Sil, Flynn en Dex leuk! Sam daarentegen vind ik minder. Verder nog ideetjes; Brent Finn Jake Jack Julan Jint Kian Kai Luke Liam Lenn Morris Mink Noud Ravi Raf Stan Sef Troy Vince Xavi
Ik vind Sam wel erg leuk!!!, Sil en Duuk ook wel trouwens. Wat wel heel grappig is, ik ken een broertje en zusje die Yara en Duuk heten
Ik ben ook in verwachting van een jongen en vind/vond het ook erg lastig om een leuke stoere naam te bedenken maar wij gaan voor Sil dus die vind ik erg leuk net als Duuk trouwens. Succes met je keuze!
Ik heb ook een Yara! Prachtige naam Wij hadden als Yara een jongen was Milan... Maar als ik heeeel eerlijk ben, ik wilde liever Sofie... Mijn namen waren Sofie en Milan en mijn man Yara en Levi... Ik heb ook een zoon... Die is overigens ouder... Maar die naam vind je niks... Past totaal niet tussen de namen in je rijtje... Die ik dan ook weer niks vind... Maar is een beetje smaken verschillen natuurlijk... Zou niet al teveel de nadruk leggen op wat er mooi bij past... Ook daarin verschillen smaken... Mensen raken gewend aan de combinatie... Mijn oudste is een zoon, daarna heb ik 2 dochters gekregen waarvan de jongste Yara... Als ik de drie namen noem vind ik het wel leuk samen, de namen van mn 2 dochters samen of van mijn zoon en Yara klinkt dan toch weer anders..
Bedankt voor de leuke reacties! Zo te lezen ben ik niet de enigste met het probleem jongensnaam Leuk om ideeën van namen van jullie te krijgen! Ze zijn meer dan welkom! Tot nu toe nog steeds Flynn Duuk Sill Welk is de leukste en leuke ideeën?
Ik ken een Yara die Finn als broertje heeft. Persoonlijk vind ik Sam erg leuk (als de 2e hier een jongen was, had ze zo geheten )