Nou, ik weet sinds vrijdag dat we een kereltje erbij krijgen! Dus nu op zoek naar een jongensnaam.. Wat vinden jullie de leukste en wat vinden jullie überhaupt van deze namen? Wat past leuk bij Aiden? Eerst had ik Roan heel hoog staan, maar zowel mijn vriend als mijn naam beginnen al met een R en eigenlijk vind ik het een té populaire naam. Moeilijk!!
Leuk: Logan (gestemd) Nio en eventueel Tristan, mooie naam, maar door het 'tan' deel niet zo leuk passend bij aiden vind ik hoewel ik daar denk ik alleen in ben hihi gezien de andere stemmen tot nu toe
Ik vind alleen Tristan mooi en Roan redelijk (de rest is niet mijn smaak). Ik heb dus op Tristan gestemd.
Tristan vind ik leuk, maar Logan ook en heel leuk bij Aiden ook! Kenji vind ik een beetje voor een hond ofzo, te "grappig". Je weet wel, sollicitatiegesprek idee Bij Nio eigenlijk idem. Ik denk dan meteen aan die ene film, niet echt aan een serieuze naam. Roan is geweldig, haha! Maar ja, met die 3x R zou ik er ook nog even over nadenken. Ik heb Logan gestemd, vanwege Roan met die R en ik vind Logan leuker dan Tristan.
Wat grappig. Wij hebben tristan en roan ook op ons lijstje staan. Alleen vinden wij rowan met een w er in toch mooier. Maar kan je nog niet helpen welke naam want we weten het zelf ook nog niet.
Roan vind ik erg leuk, maar vanwege de R. heb ik er niet op gestemd. Ik heb gestemd op Nio. Klinkt leuk! Aiden en Nio vind ik oo prima kunnen!
Absoluut Tristan... als ik die naam ergens bij zie staan hoef ik naar de rest niet eens meer te kijken (tenzij Tygo ertussen staat)!
Ik heb uiteraard gestemd op Kenji. Van de overige namen vind ik Roan het leukste, en daarna Tristan. De rest van de namen vind ik niks, sorry.