We hebben nog twee meisjesnamen over, we vinden ze allebei even leuk. Wat vinden jullie? Bente of Puck?
benthe - hoewel ik een volwassen puck ken - blijf ik het een vreemde naam vinden voor (met name) een volwassen vrouw (ik ken ook diverse honden die puk/puck heten)
Ik vind Puck liever, maar zeker niet voor een volwassene.. (Sorry!) Dus ik heb toch voor Bente gestemd. Jente dan?
Ik ken een volwassen Puck en dat kan best vind ik. leuke naam. Ik vind Bente niet zo. Let wel de achternaam. Je moet niet Klein, Bol of Dik heten.
Ik vind dat ook nogal afhangen van de achternaam. Allebei de namen zijn leuk, maar Benthe kan met sommige achternamen een nogal vreemd effect krijgen.
Ik ken een hele leuke volwassen Puck! Een heel pittige meid met humor, daar hoort gewoon een naam als Puck bij
Beide namen zijn niet echt mijn smaak maar ik heb gestemd op Bente (ik vind de schrijfwijze Benthe mooier trouwens) Ik vind Puck een hele vreemde naam, niet mooi!
Bente!! Benthe eigenlijk nog mooier. Puck vind ik zo.. zo.. (goeie woord zoeken).. 'hard' klinken (de uitspraak). Ik heb niks met die naam, terwijl ik een hele lieve Puck ken. Ik vind het meer een liefkoosnaampje: Ukkepuk of Puckje.