Sinds een aantal weken weten wij dat we een tweede zoon krijgen. Onze oudste zoon heet Maurits en we vinden het er moeilijk om hier een leuke, klassieke jongensnaam bij te verzinnen. Wat vinden jullie van Laurens? Is dit nog wel een beetje van deze tijd?
Wat vind je van Florian, Julian, Quintijn? Ik vind dat namen die mooi bij Maurits passen. Ik zou niet voor Laurens gaan door de dubbele au klank, maar het kan zijn dat jullie dat wel mooi vinden!
Tja....zitten wij ook een beetje mee! Misschien nog een idee: Wouter Christian Christiaan (Die laatste twee zijn onze opties nu) Julian William Laurenz met een z....net iets moderner? Ik zag het laatst Maarten Sander Jurgen Martijn
Ik vind Laurens wel leuk, maar niet bij Maurits (vanwege de dubbele au). Wat ik er wel leuk bij vind: - Julius/Julian - Simon - Bastiaan - Hidde - Floris/Florian - Silvijn
Ik ken twee broers, Maurits en Julian. Ik zie dat Julian vaker genoemd is; ik vind het ook goed bij elkaar passen. Laurens vind ik wel leuk, maar inderdaad minder mooi bij Maurits vanwege de au-klank.
Laurens vind ik goed kunnen hoor! Lennard Floris Philip Ruben Jurgen Jurriaan Jorian Ewoud Kasper Jochem Jasper Michiel Wouter Sander Sebastiaan / Bastiaan Alexander Tobias
Ik vind Laurens heel leuk, Laurenz absoluut niet (ik houd helemaal niet van creatief doen met een naam om orgineel te zijn). Maurits En Laurens vind ik wel kunnen. Verder vind ik de genoemde Julian/Julius, Pepijn, Floris ook mooie namen.
Ik vind Laurens er goed bij passen hoor. Wat ik er ook mooi bij vind: Maurits en Simeon Maurits en Tobias of Tobian Maurits en Lennart Maurits en Lucas Maurits en Olivier Maurits en Joachim Maurits en Mathieu Maurits en Christian Maurits en Hugo
Ik vind Laurens niet zo eigenlijk, maar als het voor jou wel goed voelt, gewoon doen! Klassieke jongensnaam: Thijmen
Ik vind Floris de leukste (maar ook meest voor de hand liggende) keuze bij Maurits. Door de combinatie van au's vind ik Laurens wat minder geslaagd, hoewel het als naam prima kan.
Ik vind Laurens prima kunnen! Moet wel heel ffies wennen aan de combi met Maurits ivm dat beiden au in de naam hebben. Mijn zoontje heet Simon, misschien een idee? Of: Hugo, Floris, Joris, Sjoerd, William, Vincent, Victor, Vince, Maxim, Tobias, Florian, Samuel, Yannick, Julian, Juliën, Julius, Quinten, Arthur, Rogier, Pieter, Jochem, Nathan, Marijn.