Jeetje zeg. Waren we er echt van overtuigd dat we onze zoon Max zouden noemen. Maar opeens slaat de twijfel toe en komen we weer op onze tweede keus, Jack. Wat vinden jullie leuker? Is voor mij echt 50/50 nu.
Ik vind Max leuker! Wij hadden echt al maaaaaanden de naam voor onze zoon. En opeens wou ik hem Ravi noemen. (Vind ik ook een super leuke naam) maar na een week was ik er weer overheen en blijf toch echt bij de naam die we in gedachten hebben.
Twijfel op het laatst is heel normaal. Heeft volgens mij (bijna) iedere zwangere vrouw Ik zou persoonlijk bij jullie eerste keus blijven. Die naam is het niet voor niets al die tijd geweest. Heb een lichte voorkeur voor Max trouwens.
Jullie hebben waarschijnlijk ook gelijk. We hebben niet voor niets altijd deze naam gehad. Maar ik vind het zo stom dat we opeens allebei twijfelen. Nog maar even een nachtje over slapen denk ik...
Max!! Of anders een originele middenweg, Jax!? Wij twijfelden tijdens de weeën zelfs. Maar toen hij eenmaal op mijn buik lag klopte onze eerste keus gewoon 100%!
Persoonlijk vind ik Jack leuker, maar als Max voor jullie al zolang vast staat, zou ik zeker daarbij blijven