Hallo allemaal, Wij zijn in verwachting van ons 4e kindje Nu zijn we al heerlijk aan het fantaseren over de namen. We hebben nu 3 kindjes: Eline Lucas & Julia Nu vind ik Jace heel leuk, alleen dat vindt mijn man niks. Maar Jason / Jacen vind hij weer wel leuk. (De j en a van julia, c van lucas, en de e n van eline) Wij hebben nu verschillende genres aan namen Jongensnamen Ruben - mwaoh Milan - mwaoh Jamie stond altijd al op het lijstje James klinkt leuk Damian lekker stoer Meisjesnamen Mila Noëlle / Noëlla Viënna Gaat weer lastig worden Kunnen jullie ons helpen? ✌ Bedankt dames
Ik vind Jace, Jason en Jacen heeeel andere namen en echt totaal niet passen bij de rest, sorry. Van jullie lijstjes zou ik gaan voor Ruben, Milan, Mila of Viënna
Vind Jace, Jacen, Jason heel ander soort namen dan Lucas, Eline en Julia. Ruben, Milan en Mila passen echter heel goed!
,Ik vind het vergezocht die letters van de namen van de kinderen in aangezien t niet eens beginletters zijn. Zou dan eerder Jel verwachten. Jace/jacen/jason vind ik erg volks bij de namen van de andere kinderen Ruben mooi! Milan ook prima Sander (de s van lucas, de a van julia en de e van eline ) Wouter, Noud, Jasper/Jesper (ook de s van lucas, a van jasper en e van eline), Thomas, Pepijn, vind ik ook passen bij de andere namen Voor meisjes Eva, Sanne, Nora, Hannah Maar Mila past ook goed, leuke meisjesnaam en past leuk bij de rest!
Eline, Lucas, Julia en Pepijn Eline, Lucas, Julia en Simon Eline, Lucas, Julia en Tijmen Eline, Lucas, Julia en Rosalie Eline, Lucas, Julia en Veerle Eline, Lucas, Julia en Sophie
Eline, Lucas, Julia en Sarah Eline, Lucas, Julia en Maaike Eline, Lucas, Julia en Noa Eline, Lucas, Julia en Isabel Eline, Lucas, Julia en Thirza Eline, Lucas, Julia en Nina Eline, Lucas, Julia en Mirte Eline, Lucas, Julia en Seppe Eline, Lucas, Julia en Youri Eline, Lucas, Julia en Tobin Eline, Lucas, Julia en Thije Eline, Lucas, Julia en Roan Eline, Lucas, Julia en Aaron Eline, Lucas, Julia en Benjamin
Noelle is een leuke naam voor een meisje! Jongen zou ik dan voor Milan kiezen. Gefeliciteerd met je zwangerschap Noah en Mila hoor je erg vaak dus zou ik persoonlijk niet kiezen
Van jullie lijstje jongensnamen vind ik Ruben en Milan er goed bij passen. Je meisjesnamen zijn niet echt mijn smaak. Jace, Jason, James en Damian vind ik totaal anders dan de namen van de andere 3 kinderen. Voor een jongen denk ik als eerst aan: Eline, Lucas, Julia en David of Simon Verder: Armin, Boris, Fedde, Ferre, Hidde, Isaac, Maxim, Menno, Novan, Oscar, Sebas, Siebe, Silas, Thian, Zeger Voor een meisje denk ik aan: Eline, Lucas, Julia en Chloë of Naomi Verder: Aïsha, Amber, Anaïs, Babet, Chloë, Fenna, Fleur, Flore, Hanna, Imara, Irene, Marin, Melua, Merel, Milou, Nikki, Noémi, Pippa, Rhodé, Romée, Sarah, Silke, Sofia, Tessa
Eline Lucas Julia & Nick. Eline Lucas Julia & Daniël Eline Lucas Julia & Brent Eline Lucas Julia & Mika Eline Lucas Julia & Tim Eline Lucas Julia & Fleur Eline Lucas Julia & Isabel Eline Lucas Julia & Rosalie Eline Lucas Julia & Sofie Eline Lucas Julia & Marit
Ben het wel een beetje eens met hierboven dat Jace of Jason wel echt een heel ander soort naam is dan de namen van je andere kinderen. James vind ik wel leuk erbij. En wat denk je van Jack? Voor een meisje vind ik Fleur en Tess(a) ook leuk erbij passen.
Jelt Joas Yoah Vigo Milo Marijn Tristsn Rowan Kieran Veerle Myrthe Freya Esmee Mirre Vera Eva Merle Thirza Sabine Daphne Daniek Norah Sarah Mara
Misschien Caelen (zitten ook de letters van allemaal zo een beetje in). Zelf zou ik niet gaan voor een naam als jace, maar denk ook noet met een J aan het begin. Hoewel jelle of zo een naam best zou kunnen. Ik vond al best wat goede namen genoemd, maar dan vooral die in dezelfde klasiekere hoek.
Jullie andere kinderen hebben allemaal mooie populair-klassieke namen. Jace/Jason/Jacen vind ik echt totaal niet erbij passen. Van jullie lijstje vind ik eigenlijk alleen Ruben en Mila er leuk bij. In dezelfde categorie vind ik: Thomas Matthijs Tobias Thijmen Casper Julian David Simon Adam Abel Eva Sarah Rosalie Nora Emma