Wij vinden N.oortje een super leuke naam, maar 'tje' niet leuk voor als ze ouder is. Hebben jullie leuke ideeën voor een naam waarbij we haar als klein kindje alsnog Noortje kunnen noemen? We denken zelf aan N.ora(h) of N.oralie Ik vind iets van Eleonore enz wat te ouderwets.
Noralie vind ik echt een prachtige naam! Leonora of Leanora ook prachtig of Lenora, maar die waren volgens mij niet echt een optie. Noralyn vind ik ook erg mooi!
Noor vind ik mooi en Nora ook. Noralie daarentegen helemaal niet, moet meteen aan die nieuwslezeres denken
Ik ken een paar Noortjes die inmiddels de volwassen leeftijd hebben bereikt, en eigenlijk valt dat -tje best mee. Ik zou me d'r niet druk om maken.
No. ra. lie is mooi!! Andere ideetjes: Annora / Anora Dinora, Dianora Ellenoor, Ellenore, Ellenora Elnora, Elnore Elsenoor / Else-Noor Enora Enoria Inora Isanora, Isenora / Izenora | Isanore, Isenore / Izenore Leanora, Leanore Lenora, Lenore Leonoor, Leonore Noralin / Noralynn Noralina, Noraline / Noraliene, Noralien Noralise / Noralize Noranne Noraya Nore, Nori / Norie / Nory Noréa Noreen, Norene, Norena Norell, Norelle Noria Norin / Norynn Norine, Norina, Norien Noris Norita Sanora Vanora, Venora
Waarom noem je haar niet gewoon Noortje? Het wordt vanzelf Noor... Of je noemt haar Noor en noemt haar tijdens haar jeugd Noortje? Ik heb een naam eindigend op -te. Serieus, alleen mijn tennisleraar noemt me bij alle lettergrepen...