Ik vind het geen naam. Maar kan komen omdat ik nog nooit van deze naam gehoord heb. Doet mij denken aan boete.
Bear vind ik echt niet mooi geschreven. En het kind moet altijd zijn naam spellen hier in NL. Brent moet ik denken aan een merk (alleen dan anders geschreven . En Boet vind ik zelf ook niks (boeten = negatief) Wat dacht je van Boaz?
Bear, leuke stoere naam, ik spreek het uit als Ber(op zn engels). Bodi of boaz ook leuk. Brent mwah, Boet en bink/binck niet echt mijn smaak. andere suggesties: Brody Bruno Bart Bas Borre Bent Bavo Bill Bowie Bryan Biem Brad Bram Boy Brin
Boet, leuk ! Hier in Limburg helaas niet bruikbaar, want boet = boot. Brent, leuk Binck ook leuk, maar Boet leuker. Baer wordt in Limburg uitgesproken als bèhr. Het is een verbastering van het Franse -bert. Robert, Lambert, Hubert enz, worden in Limburg vaak op z'n Frans uitgesproken. Denk ook bijv. aan Robèrt van Beckhoven van Heel Holland Bakt (ook uitgesproken op z'n Frans). suggesties : Benz Boan : boo-an Bix : Bix Beiderbecke Amerikaanse jazz-muzikant [1903-1931) Brecht - Breg Beor : bijbelse naam Bogus : Bogus van Beers, kandidaat Voice Kids 2015 /www.youtube.com/watch?v=EseA4hoxqDQ Boy Brenn Bion
1 lettergreep met een B: Bast Ber Brice Boes Langere namen met een B: Bastiaan Bastijn Basten Bosse Benno Bjarne Barre
Ken ook een Boet, maar die naam vind ik nog steeds niet geweldig (jongen is al 19 of 20 of zo en ken hem sinds zijn geboorte). Nog wat ideetjes: Ben Brenn/Bren Brent Brodi/Brody Boaz/Boas Bart Boes Bas Beer Bick Bing Berk Bowi/Bowie Bodi/Bodhi Boy Boyd
Grappig, ik ook! Bij de SVB las ik een stukje over een Baas, vond ik erg leuk: Baas | Kindernamen | SVB Brand vind ik een mooie naam. Een verkorte vorm voor IJsbrand of Gerbrand etc.
Ik dacht nog aan: Bento / Bengt / Bent (zie Behind the Name: Meaning, origin and history of the name Bento) en Benso Batu Baen / Bain (Schots, zie Behind the Name: User-submitted name Bain) / Bane Bion (afgeleid van het Griekse 'bios' = leven) Benny / Bennie / Benno Benj / Benji Brin Brion Byrne Baley / Bailey Base (Engels) Basu Batz Bau Bé Bam Beal(l) Bend / Benth Bence Benck / Benk Bens Ber / Berr Berg (Duits) Bjor Blade Blane (Engels) Bono Boss / Boz Brando Brave (Engels) Braxx Bray Brayn Brem Brick / Briq Bright Brim Brix Bux Bynt Bij Binck denk ik aan de bank en beleggen. Brent vind ik wel leuk! Net als bijv. Buck, Bruce, Boyd...