Onze dochter heet Phileine, Ik ben opzoek naar een bijpassende niet veel voorkomende jongensnaam. Wij komen niet veel verder dan de stoere korte namen, alleen vinden wij dit niet mooi in combinatie met Phileine..
Phileine is een prachtige naam! Een jongensnaam die daarbij past... phoe, lastig inderdaad, maar met hulp van een aantal moeders hier gaat het vast goedkomen. Ik begin alvast met: - Samuel - Benjamin - Sebastiaan
wij hebben t zelfde probleem onze dochter heeft ook een naam als Phileine (beetje langer, romantisch) en wij komen bij een jongen ook uit op een stoere korte naam. waarop mijn man zei: je kunt toch een prinsesje en een stoere ridder hebben? dus wij gaan wel voor een korte stoere naam. wij hadden ook Benjamin, Sebastiaan staan maar vinden t ook niks. vind je iets als julian of thomas misschien leuk of te veel voorkomend?
Julian en Thomas beiden te veel voorkomend.. Ik las hier nog ergens een Julan ook heel erg leuk maar dat vind mijn man niks. Namen waar we nu erg leuk vinden. Sven Rens Marik (misschien te meisjes achtig)
C.harlotte S.ophie heet ze, man vond Phileine niet leuk, anders was t dan geworden. Nu heb ik voor een jongen ook Wessel staan, maar dat vind man niet leuk, misschien iets voor jullie?
Wessel vind ik ook heel erg leuk, naam van jullie dochter ook trouwens vond mij man alleen helemaal niks
Phileine mooie naam! Ik denk ook dat een krachtige korte naam hier juist heel goed bij kan! Ik vind Kaj/Kay ook heel mooi! Wel lastig he met al die namen!? Succes!!
Phileine en Floris - vind ik beide erg leuke namen Phileine en Florian - beetje dezelfde richting Phileine en Laurens Phileine en Olivier - vind ik zelf ook weer erg leuk, haha! Phileine en Valentijn Phileine en Tristan Succes!
Ook hier zitten geen namen tussen, Ik vind Floris erg leuk, maar man helemaal niks. Verder vinden wij Finn ook leuk maar het is nog niet de naam. Lijstje is nu, maar ik heb nog steeds niet het wouw gevoel zoals ik wel met onze dochter had. Marik Rens Finn
Phileine en Finn vind ik super leuk samen! Je kan het ook nog Phinn doen. Maar zelf hou ik daar niet van.