WIEHOEEE Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we een jongetje mogen verwelkomen in ons gezin! Nu zijn we alleen nog op zoek naar een naam! Hebben jullie leuke tips? We willen geen top 10 naam (hierdoor vallen bijvoorbeeld Jayden en Levi al af) Vind het namelijk niet leuk als er nog 2 jongens uit de klas hetzelfde heten. Wat we leuk vinden (maar niet YEAAHHH that's the name): - Damian - Luca (eventueel met volledige naam Luciano) - Jayden - Jaivey - Gino - Ravi - Levi
Gefeliciteerd! Wel een bijzondere naam om mee te combineren, dat wordt nog wat! Maar ik denk dat je het een beetje in de Engelse hoek zoekt, toch? De meeste namen uit je lijstje vind ik wat kort naast de lange naam van grote zus! Alleen damian, Jayden en Jaivey vind ik eigenlijk passen qua lengte. Hieronder wat langere namen, misschien zit er nog wat tussen Andrew Anthony Ashton Austin Bradley Brayden Brennan Bryson Damian, Damion Darian, Darien, Darion Darius Darnell Darrell Darren Delano Delroy Denzel Dexter Dominick / Dominic Dorian Duncan Dustin Dwayne Gabriel Gideon Hadley / Hedley Harley, Harlow Harper Harley, Harvey Hunter Isaiah Jackson Jaylen Jeffrey Jeremy Jermaine / Germain Jerrod / Jared Jordan Joshua Justice, Justin Kelvin Kiefer Lennox Lester Maddox Marvin, Mervin Matthew Maxwell Melvin Mitchell Morley Nathan Norris, Morris Paxton Preston Quinten, Quincy Ramsey Raphael Raymond Ridley Rodney Russell Sefton Sidney Spencer Stanley Taylor Timothy Travis Trevor Tristan Tyrell Vincent Warner Warren Waylon Wesley, Westley Weston William Winston Xander Xavier Yorick
Misschien ... Rowi Fendi Mauri Xavi Jarvy Roshdy Sidney Jestro Tjendo Jevano Delano Ravanni Jaylon Everon Jovian Kaedon Marvian Donovan Rovian - Roviën Sebian Jaymian - Jamian