Dat vind ik geen stoere/krachtige namen eigenlijk Toch grappig hoe iedereen blijkbaar een ander beeld heeft bij "stoere" namen haha. Thnx voor het meedenken!
ik heb al veel namen die ik in mn hoofd had voorbij zien komen. Maar zal nog even de naam van ons dochtertje geven, hij is niet super stoer, maar ook niet heel zoet. Het is wel een stoere meid Mare
Ik vind Mila erg leuk..stoer, krachtig en toch lief. En echte meisjesnaam. Ook heb ik een nichtje met de naam Raven ...moest er eerst erg aan wennen...maar vind het toch wel mooi Abby (abigail) Lana Tess Brooke Roos Brittany (Britt) Bente Anniek Sjors Linda Brenda
Beau (echt heel mooi vind ik!) Sam (wauw!) Jinte Bobby Lot Femm Yoni Romée Daantje Puk Anna Billy Fay (was destijds mijn nr 1 haha)
Onze dochter heet Puck en op ons lijstje stonden ook: Juul Annabel Suus Kiki Jip Succes met je keuze. Stel je er ook op in dat niet iedereen weg is van de stoere namen... Hebben zelf ook niet altijd pos reacties gehad op de naam Puck . Zelf vinden we het een fantastische naam en we hebben ook een echte Puck. Zo'n ontzettend grappig, eigenzinnig, vrolijk meisje is het!
Voornamelijk dus toch korte namen. Voor ons vallen deze sowieso af, maar vriendin heeft dankzij jullie een paar leuke namen! Ze heeft nu op haar lijstje staan: - Maud - Sam - Daan - Senna - Tess Bedankt voor alle reacties!
Het is idd grappig om te lezen dat een ieder zijn eigen idee heeft over stoer en netjes. Uit het lijstje van jouw vriendin vind ik Sam het mooist voor een stoere meid. Deze namen vind ik zelf stoer: Tika Zenzi Rory.
Ik waag nog maar een gokje Jana Sjors Fida Fiep Nena Nannie Carmen Clair Rozefien Wies / Wietske Marthe José Pam Barbara / Babs Merel Marijn Gwen Jûske Vittoria / Vitty Lara Dorien Nouria Dorise Laurie Rosita Alexa Camilla Chloé Bodine Nikita Chalida Bo-Demi Esmee Eef Aimee Borka Esha Naja, erg uiteenlopende namen, maar wie weet!