Jaja ik ben er op tijd bij met twijfelen tussen namen Maar beter nu dan vlak voor de bevalling zeg maar. Vandaar dat ik mijn twijfel tussen twee namen in een poll zet. Jongens naam zijn we 100% over uit. Meisjes naam: optie 1: Sophie optie 2: Annemijn
Sophie, want Annemijn vind ik niet mooi. Misschien als opties nog: Carlijne Jasmijn Kathelijn Annebelle Annefleur
Ik vind Sophie/Sofie al leuk sinds ik me kan herinneren 😛 Annemiijn vind ik ook niet verkeerd, maar heeft wat mij betreft een beetje een hoog 'hockeygehalte' 😉
Even goed lezen er staat Annemijn Leuk om jullie reacties te lezen, dank Jolijn is geen optie (mijn zus heet zo) Persoonlijk ken ik maar een Sophie. In mijn jaren dat ik werkzaam was in het onderwijs en kdv/bso nooit een Sophie tegen gekomen (maar ik weet dat dese zeer populair is) daarom twijfelde ik. Haha hockey gehalte had ik nog niet bij stil gestaan heb dat bij andere namen
Annemijn, leuke naam. Sophie vond ik erg mooi, maar komt nu zó vaak voor dat voor mij de charme er af is.
Anne-Sophie dan nog misschien? Of vind je dat weer niks? Lastig hoor en toevallig dat je zus Jolijn heet
Vanwege de originaliteit Annemijn, maar ben niet weg van die naam. Wat vind je van Annelot of Annabelle?
Annemijn! Vind het een hele mooie naam en krijg er een heel prettig gevoel bij. Sofie komt al zoveel voor.. Misschien bij jullie in de buurt minder, maar daarom zou ik daar niet voor kiezen. Annemijn vind ik ook qua stijl bij Jolijn passen, daarom denk ik dat Annemijn ook goed in de familie zal passen
Annemijn: superleuke naam, origineel ook. Sophie: best oke, maar ben wel een beetje uitgekeken op die naam.