Wie wil helpen via PB?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Roos123, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Ik ben nogal bang voor meelezers en daarom vraag ik hulp via PB.
    Ik zou ons kindje willen vernoemen naar mijn schat van een schoonmoeder. Daarvoor zou ik het geslacht moeten vermelden, de naam van mijn schoonmoeder en de naam van mijn eerste dochter... Maar dat wil ik dus niet hier vermelden. Dus wie wil meedenken over een naam? Dan stuur ik een pb. De resultaten hier vermelden vind ik prima. Ik ben heel benieuwd.

2. aimee83

aimee83 Niet meer actief

3. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Gaat het om de eerste of tweede naam? Opzich is alleen de naam van je schoonmoeder echt relevant toch, t geslacht niet per se. Of is t echt een naam waarmee jij herkent gaat worden?
    Wil wel meedenken hoor

4. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Je moet het geslacht van het kindje toch weten om een naam te bedenken? Of denk ik nu zo dom? De naam van mijn schoonmoeder komt best vaak voor, dat is het probleem niet. En ik vind het mooi als de naam bij de naam van mijn dochter past, snap je?

5. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Nou ja je zou dan zowel meisjes en jongensnamen als suggesties krijgen en dan kan je zelf bv alleen naar de meisjesnamen kijken. ;) zo dacht ik. Maar t is inderdaad t handigste als je meer info kan geven via pb

6. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Je hebt PB.
    Haha, best goed gedacht van je.
    Want nu krijg ik alleen namen van het ene geslacht hier en dan weet nog iedereen wat het geslacht is;)

7. leutjj

leutjj Niet meer actief

Stuur maar pb wil je graag helpen.

8. Luja

Luja Niet meer actief

Stuur maar! :)

9. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16