Hey meiden, Willen jullie even aangeven welke naam jullie helemaal leuk vinden? En anders een suggestie geven in deze stijl. Thanx
IK vind ze heel eerlijk gezegd allemaal niet zo heel erg leuk en Annabel vind ik geen stoere naam, eerder een beetje tuttig (sorry). Van je rijtje vind ik Juul dan nog de leukste. Puck vind ik leuk voor een klein meisje, maar niet voor een volwassen vrouw. Wat ik wel stoer vind is bijvoorbeeld Iva.
Ik vind Juul heel leuk en stoer! Annabel vind ik ook niet bepaald stoer, eerder het tegenovergestelde. Nog een paar suggesties, Jip Fien Britt
Juul: heel leuk. Had het afgelopen weekend er nog over met vrienden van ons dat we dat zo'n leuke naam vinden voor een meisje. Het is volgens mij oorspronkelijk wel een jongensnaam (denk aan Jules Verne) maar je hoort het steeds vaker voor een meisje. En je kunt het toch ook lezen als bijvoorbeeld afkorting van het franse Juliette !
Hey Meiden, Wij vinden Jip en Fien ook super leuk, vandaar dat onze twee katten al zo heten Als er suggesties gegeven worden, wel graag echte Nederlandse namen Groetjes Elke
Puck is wel een stoere naam vind ik. Moet ook denken aan Puck uit "Verborgen Gebreken", maar weet niet of dat voor iedereen een leuke associatie is Juul doet me niks eigenlijk en Suus en Annabel vind ik wat tuttig.
Noor/Nore Saar Liv Elle Ella Roos Nona Maar uit jouw lijstje vind ik niet echt iets moois, maar da's natuurlijk persoonlijk, he!! Als het bij ons een meisje ooit zou worden is het een Nore!! Veel succes
Juul vind ik een hele stoere leuke meisjesnaam. Hij stond ook op mijn lijstje, maar manlief vond het maar niks...
ik vind de keuze tussen suus en puck erg moeilijk, maar vind puck stoerder. allebei hele leuke namen!!! wat vind jevan pleun, fleur/floor, els, sien, pien?
Ik heb op Juul gestemd. Wat dacht je van JuuN? Ik ken een ontzettend mooie meid die Juun heet en vind het een heel aparte naam!
JA Juun! Afgeleid van de godin Juno (wat ook een heerlijke, originele stoere naam is). Stonden beide op mijn lijstje maar manlief vond het niets