Ook ik werk in het onderwijs, en heb een meisje in de klas die Dion heet! Moest er even aan wennen, maar vind het nu echt super stoer Van jouw lijstje vind ik Bobbie het leukst @Liefenklein: Lou vind ik ook echt geweldig! Vind het niet gek hoor, dat haar hond ook zo heet.. Dan vindt ze het in ieder geval een leuke naam
Het is echt zo stom, hoe dichter we bij de bevalling komen hoe meer ik ineens weer ga twijfelen. Kan er zelfs van wakker liggen 's nachts hormonen...
Ik vind het ook gewoon kunnen hoor! En een leuke naam En tja... Hormonen, monsters! Mijn zoons naam heb ik 3 weken voor de bevalling nog gewijzigd Wij overwegen zefs te wachten tot we onze dochter zien en dan de naam te kiezen. Misschien dat haar blik, koppie, puur haar fysieke aanwezigheid doorslaggevend zal zijn.
Dat overwegen wij ook haha.. Ik vind Juul ook namelijk een hele leuke naam, maar komt wel wat vaker voor. Lastig!
Mijn dochter heet Lune (spreek je uit als 'Luune' dus met de -u- klank ipv -oe- en een -uh- aan het eind). Hoor regelmatig dat het een stoere en toch lieve naam is. Vind ik zelf ook wel
Vind het moeilijk te kiezen tussen de 3 namen in je poll.. Nog wat suggesties: Fem(m) Nova Nimm Birgit Caro Gwen Flo Juno Meg Loïs Kate Tatum Rivka Thirza Ziva
Bobbie vind ik erg leuk voor een meisje, alleen dan zou ik het wel enkel als roepnaam gebruiken en een andere naam, waar Bobbie van afgeleid kan worden, als officiele naam gebruiken.
Ik vind Robin ook leuk maar ik ken iemand die heet Robyn.. Even wat anders maar auper leuk (vind ik zelf)
Wat een super namen hebben hier heel hoog op het lijstje gestaan en ben nu weer zwanger en we zinn nu hard bezig het namenlijstje aan te vullen Onze dochter heeft ook een stoere naam, wij hebben veel inspiratie uit het boek rocking names gehaald... Staan er ook een paar op internet Ik vind alle 3 de namen echt super gaaf dus ik heb niet gestemd omdat ik niet kan kiezen hahaha Ik heb hier wel weer inspiratie opgedaan Succes met kiezen
Van de week geproost op het feit dat het Bobbie wordt... Komen de hormonen ineens weer in opstand! gggrrrrr Weer twijfelen... Benthe leek ons plots ook leuk, alleen vind ik die weer te pest gevoelig. Ben te dom Ben te laat Ben te ... (vul maar in) Op rockingnames.nl staan idd super namen. Toch maar even het boek bestellen We mogen wel gaan opschieten want onze kleine meid gaat vroeg komen. (Nu 27 weken zwanger, dus we hebben nog wel een paar weken )