jadi nou kun je deze naam op veel weize schrijven...zou graag jullie mening willen horen! het is voor een meisje en je spreekt het uit als jeedi niet als djeedi zeg maar wat komt er bij jullie op als je deze naam hoort of leest, spreek je het meteen uit met of zonder d? ben erg benieuwd! als jullie andere sugesties hebben hoor ik het graag! jadi jady yadi jedi jedy yedi jeedi jeadi
Ik moest gelijk aan Yeti (de verschrikkelijke sneeuwman) denken, maar ik denk wel vaker aan rare dingen bij een naam . Ik vind 'm dus niet mooi, maar ik houd sowieso niet van Engels klinkende namen.
ik geloof dat ik Jady het leukst gespeld vind, maar met Yadi zal ik iets minder snel geneigd zijn een D uit te spreken. Maar ik vind de spelling niet echt geweldig dan weer.. Ik kan zelf niet echt een goed compromis vinden in het lijstje.. erg moeilijk
Hier komt de naam Jade veel voor, uitspraak op z'n Ned. zeg maar ! Ik vind het lastig hoor, hopelijk krijg je nog goede advies. Suc6
Je kunt ook nog Jaydey, Jaydie, Jaedie of Jaedey schrijven. Ik zou een -ae- of -ay- nemen om zeker te zijn dat het als -eee- en niet als -aaa- wordt uitgesproken. (hoop dat ik duidelijk ben
Ik moet direct aan Star Wars denken, eerlijk gezegd Mijn man zou het ge-wel-dig vinden Zoals iemand al zei: met een Y zal het correcter (zonder D, dus) worden uitgesproken, denk ik. Meilan
Ik dacht meteen aan de uitspraak Djeedi, omdat ik iemand ken die zo heet. Dat vind ik ook mooier dan Jeedi, eigenlijk. (Bij Jeedi dacht ik ook meteen aan de verschrikkelijke sneeuwman). Qua schrijfwijze vind ik Jady het mooist.
Ik zou bij de schrijfwijze Jady/Jadi twijfelen tussen de uitspraken "Jaadie" en "Djeedie". Beide niet zoals je het uitgesproken wilt hebben dus. Als je "Jeedie" wilt, zou ik voor de schrijfwijze Jedi gaan, daar kan minder twijfel over bestaan. Maar ik zou er zelf nooit voor kiezen, toch iets te gezocht weer...