Sorry maar ik vind het geen combi met jullie achternaam ... Maar tis wel een erg mooie naam ... En ik vind Fenne juist lief en niet stoer haha
Ik vind Tessa er erg mooi passen verder nog wat ideetjes: Sanne Amy Iris Nina Eva Dana Robin Jessie Demi Steffie Noortje Tara Dewi Britt Renée
Ik zag je in een ander topic zeggen dat je Noa ook een leuke naam vind... ik vind Lisa, Nikki en Noa een goede combi, dus het overleggen met la husband waard hoor
Fenne of Fenne zou ik in combinatie met jullie achternaam niet voor kiezen. Ik vind zelf Iva een leuke, stoere meisjesnaam, maar lijkt misschien weer wat te veel op Lisa... Sam overigens vind ik echt een stomme naam voor een meisje. Ik vind het een jongensnaam.
Fenne Fens vind ik geen combi En grappig dat hij bij Anouk aan de zangeres denkt, want bij Lisa en Nikki denk ik gelijk aan de Idols winnaressen hahah. Dus ik dacht aan Lisa, Nikki & Maud Zag ook Dewi staan, die is ook leuk.
Omdat jullie achternaam Fens, 1 lettergreep is.. vind ik dat je de voornaam 2 lettergrepen moet geven. Dus bijvoorbeeld niet Maud Fens maar Noa Fens ook niet (me 1e gedachte is No Offence op zn Engels ) Lisa en Nikki passen er goed bij.. wat denk je van: Demi Kelsey Mara Lotte (niet echt stoer maar goed ) Anouk vind ik ook erg stoer!!
Fenne Fens doet me denken aan een actie serie oid Houdt je man er rekening mee dat dit voor een volwassen dame nog leuk is? Zelf vind ik Jill een stoere naam.
Fenne Fens zou ik echt niet doen.. Wij heten B.ijl, en ik vond Sam erg leuk, maar hier in de omgeving klinkt dat een beetje als Sambal Dus niet gedaan
Ik vind Isis er leuk bij Lisa, Nikki en Isis Fens (ik zou niet voor Anouk gaan, klinkt als Anouk Fans.....) en Fenne Fens vind ik niks...sorry. Succes met dé naam vinden.