Na heel wat uren achter namensites gezeten te hebben en een aantal topics hier verder zijn wij het eindelijk eens over een jongensnaam. Ik heb hier laatst gevraagd wat jullie van Evan vinden (uitspraak Ieven) en er kwamen reacties dat uitspraak Evven beter is. Die vinden we geweldig bij Megan, onze dochter passen. Omdat vriendlief echt helemaal weg is van de naam Tycho wordt dit de 2e naam. (Als 1e naam was dit voor mij geen optie door de populariteit) Het wordt dus: Evan Tycho Voor een meisje hebben we Skye vast staan, een tweede naam moeten we nog bedenken, misschien hebben jullie ook hier goede opties bij? Jullie weten inmiddels de richting hihi.
Haha Evan Tycho klonk echt heel mooi! (tot je je berichtje eronder hebt gepost,,, ) misschien iets korts ertussen ? Evan san Tycho oid? Ben even aan het brainstormen maar Evan Tycho klinkt wel mooi!
De kans is groot dat de generatie van jouw kinderen echt niet weten wie e.t. is / was. Ik vind het mooi: Evan Tycho.
Dat denk ik ook... Het klinkt hartstikke mooi, ook bij Megan inderdaad (sowieso een prachtige naam!) .
Evan vind ik heel mooi, Tycho en Skye zijn niet mijn smaak maar hartstikke fijn dat jullie eruit zijn!! E.T. lijkt me ook een dilemma. Denk ook niet dat straks nog veel kinderen dat kennen maar ik zou het zelf niet willen denk ik. Wel wat omslachtig, maar je hoort het weleens: Officieel Tycho Evan (T.E.) en dan 'we noemen hem Evan'. Maar ik weet ook niet of ik daarvoor zou kiezen! Haha, weer wat om over te denken dus... Succes!
fijn he zo'n forum, ik heb hier ook mn jongensnaam 2x gevonden! toch is een andere mening of kijk op een naam even nodig en gelukkig zijn we hier om elkaar te helpen daarmee! mooie naam hoor, en skye vind ik ook zo prachtig!
leuk! Tycho vind ik zelf niet zo , maar dat wordt zn 2e naam begrijp ik? E.T ach.... ik zou me daar niet zo druk om maken hoor!
MIjn initialen zijn ook E.T., en af en toe een grapje daarover en het is weer voorbij... Zou ik me niet zo druk over maken. Mooie namen!
En als je het omdraait? Tycho Evan en dan gewoon de tweede naam als roepnaam? Mijn jongste heeft ook de tweede naam als roepnaam