hallo, wij verwachten over 2 weken een jongen, maar kunnen moeilijk uit de volgende 3 namen kiezen. Graag horen van jullie je mening over deze 3 namen: Eljero, Dalencio en Dai-lyson. Alvast bedankt! Gr. Nathalie
Om eerlijk te zijn vind ik ze alle drie niet zo mooi, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Hebben jullie een andere nationaliteit dan de Nederlandse?
Voor een Nederlands kindje vind ik alle drie de namen niet mooi, maar voor een kindje met een buitenlandse achtergrond vind ik deze namen goed kunnen. Persoonlijk vind ik Dalencio dan het mooist. Eljero ben ik niet zo weg van, en die andere heb ik geen idee hoe je het uit moet spreken. Ik zou gaan voor Dalencio!!
Dit zou ik geschreven kunnen hebben Zou dan ook voor Dalencio gaan, puur omdat deze het lekkerst bekt
Hmm, mijn smaak is 't ook niet (vooral niet voor een echt Hollands kindje). Maar ik zou gaan voor Eljero denk ik. Bij Dalencio moet ik aan Valencia denken en bij Dai-Lyson aan Daihatsu, vandaar Eljero, daar heb ik niet meteen een associatie bij.
Eljero. Is ook de voornaam van een voetballer (Eljero Elia), die associatie heeft die naam ook meteen voor mij. Ik ga er ook van uit dat het de naam is voor een bruin kindje; bij een bleekneus vind ik het niet zo passen. De andere namen vind ik niet mooi, beetje te gekunsteld. Verder moet ik bij Eljero altijd denken aan Al Jarreau, leuke zanger!
Bedankt voor de snelle reacties! maar voor alle duidelijkheid vader is surinaams, moeder is nederlands.