Wow thanks voor jullie snelle reacties!! Maar t makt er niet makkelijker op .. Zucht... Hmmm . Elin vinden we ook erg mooi maar lijkt te veel op de naam van haar nichtje. Eden, vind ik ook mooi. Voor de rest zit er voor ons niks bij ben ik bang. En eerder zag ik de naam E.lise voorbij komen, mooi! Maar zo heet m'n moeder. Nog meer naamsuggesties? Ben al bijna 23 welen zwanger! Had de naam al lang en breed willen hebben.
Misschien juist mooi zo'n 'vernoeming' hihi? Of dus Liz, Lize, Loïs, Eloïse, Elif, Ayla (qua klank iets van dat eeell terug?)? Denkt nog even verder..
Liz, zo heet kindje van een vriendin, lize valt dan ook af. (Ook bekt t niet lekker met Iza). Lois vind mn vriend niet mooi. De rest vind ik niet zo mooi .. Erin vind ik ook niet zo mooi. Lief dat jullie meedenken!
Ik moest denken aan: Lola Mick Bonnie Lena Reina Anna Demi Amy Mia Eden Jana Lot Faya (Sorry als er namen tussen staan die al genoemd waren)
Lola en Jana vind ik wel leuk, maar manlief niet. Lola is misschien ook net te lief. Liv vind ik ook leuk, maar ligt te dicht bij Liz vind ik. M'n vriend vind Tirza een mooie naam. Ik moet dan de ken aan dat (afschuwelijke) boek van Arnold grunberg. Wat vinden jullie van de naam Tirza?
Dat is dus wel vervelend, ben zelf om eerlijk te zijn geen fan van Arnold Grunberg, maar als je dochter er eenmaal is, dan is zij de standaard en denk je vast niet meer aan zijn boek