Levi was Joy haar eerste vakantie vriendje tijdens onze eerste vakantie met zijn drietjes, zo schattig! Zie dat Levi jullie engeltje is..... Maar ik kan dus ook niet kiezen, haha!
Oohh wat CUTE!!! Hihi Gelukkig heb je nog even tijd! Ja, ons engeltje! Vond het zo'n mooie naam. We hebben dezelfde smaak! Joy vind ik ook zoooo leuk! Ben heel benieuwd welke naam je gaat kiezen uiteindelijk!
Ja, zo is het! En als we straks weten wat het wordt maakt het dat al de helft eenvoudiger!! Joy waren we ook heel snel over uit! En past zo goed bij haar, het meest vrolijke kind wat we ons maar hadden kunnen wensen! Haar tweede naam is Nomex. Afgeleid van een Thaise naam Noex, maar dat zou hier vreemd worden uitgesproken. Daarom de m ertussen geplakt. Later bleek dat Nomex brandwerend materiaal is, haha! We noemen haar daarom weleens gekscherend ons vreugdevuurtje!
We hebben nu: Linn voor een meisje en Cas voor een jongen, maar kan nog veranderen hoor, we hebben nog even de tijd hè
Maxe voor een meisje vind ik ook erg leuk. Kan je afkorten tot Max.. Stoer en toch een meisjesnaam. Verder Finne Charlee Vesper Kess Nim(h) Felou/Filou Lou Lilou Vick voor een jongen vind ik Thur/Tuur ook erg leuk Novin Nolan Ilan Loran Morris Miller Cooper Lennox natuurlijk....