we hebben onze top gemaakt van jongens en meisjenamen wat vinden jullie het mooist? jongen : Lyam ,Thibo , Yarno meisje : Julie , Emma , Sien , Amélie benieuwd wat jullie voorkeur is
ja daar twijfelen we dus nog over over de schrijfwijze Lyam en Liam vind het beide wel leuk dus daar moeten we nog eens over nadenken toch bedankt voor je mening
super bedankt al voor de reacties Julie 'Emma en Liam zijn dus mijn favorieten vriend twijfelt nog een beetje en inderdaad nu ik het hier zo zie staan is Liam mooier met de i die y maakt het een beetje ingewikkeld Yarn is inderdaad ook wel leuk jozefien ga het even noteren
o ja , we hadden eerder op de avond ook nog Nyo in gedachten maar dat heb ik nog niet echt vaak gehoord ... vooral vriend vond dat ook wel mooi
Nyo doet me denken aan Neo uit de matrix.... vind i/e/j vervangen door een Y ook absoluut niet mooi. Dus ook gewoon Liam en Jarno... Emma, Julie, Amelie vind ik leuk! Sien vind ik wel heel erg ouderwets, afkorting voor Sieneke?
Amélie! Dat is de naam waar ik voor kies. De andere genoemde naam zijn te populair, naar mijn idee. Je wilt toch authentiek en uniek blijven. Ga voor een mooie tijdloze naam. Met een prachtige betekenis: de geliefde.
Ik vind Nyo ook wel een heel mooie naam! Maar ... ik vind wel dat je andere namen niet echt bij elkaar passen ... of vind je dat dit niet hoeft? Niet iedereen vind dit belangrijk natuurlijk. Van je jongens en meisjesnamen vind ik de mooiste combinatie 'Thibo en Amélie", zou er zelfs 'Thibault' van durven maken in die combinatie... Wel leuke namen allemaal, Sien is ook erg mooi
Yarn is wel het engels woord voor wol, of breien. Heb er een beetje een vreemde associatie mee. Maar qua uitspraak in het nederlands is ie wel oke. Ik vind van je rijtje Julie erg mooi en Liam de beste van het jongensnamen rijtje.