Wij hebben een beetje inspiratie nodig, we worden het niet eens over de namen de we zelf hebben ingebracht.. Voor een zoon hadden we al vrij snel een naam, maar voor een dochter blijkt het voor ons toch wat lastiger te zijn. De naam moet bij Jayden passen...> Suggesties??
Jayden en Caitlin Jayden en Lindy Jayden en Mylen Jayden en Kelly Jayden en Sanna Jayden en Marly Jayden en Demi Jayden en Lyona Jayden en Gina Jayden en Quinty Jayden en Roxan Jayden en Roxy Jayden en Mila Succes!
Dat is wel grappig.. Precies de naam waar mijn vriend mee kwam, op drie verschillende manieren gespeld, om mij maar over te halen.. Helaas vind ik Demi niet zo leuk, als hij...
Mijn zoon heet Jason en dochter heet River, leuke combi (vinden wij ) vind River en Jayden daarom ook wel leuk bij elkaar passen...
Abigail, Abby Alaia / Alaiah / Alaya / Alayah Alexis Alice Alissa / Alyssa Amari Anaïs / Anais Arianna Aubrey / Aubree Bailey Brianna Brylee Cameron, Camryn Candace Carmen Cassidy Cella / Sella, Cilla / Silla Chloë Dawn, Daw Disa / Diza Ella Emily Emma Eva Evelyn Gaia, Kaia Grace Gwen Hailey Hannah Heather Holly Isabel, Isabelle, Isabella Jennifer, Jennie Jessica Jessie, Jesse Kayla, Kaylin / Kailyn, Kaylee Kelsey Kylie / Kylee Laila / Leila Lauren, Loren Layla / Lela Lilly Lissa / Lyssa Lora, Lore Loria Mackenzie Madeline Madison, Maddy Mae / May / Maye Maia / Maya / Maja Makayla Marlie / Marly / Marley Megan Mia Misa / Miza Morgan Natalie Nessa Nora(h) Olivia Paige Payton, Peyton Riley / Rylee Roanne Sage, Saga Sky / Skye, Skylar Sophia Taylor Vanessa Willow, Willa Zoë / Zoe / Zoey
leuk dat je t een leuke naam vind zijn weinig meiden die zo heten. Gelukkig is mijn dochter er ook superblij mee