Onze dochter gaat Lieve heten. En als het een jongen wordt gaat hij Jeff heten (nederlandse uitspraak)
de naam Oyvind is een scandinavische jongensnaam en spreek je exact hetzelfde uit, ik zou een meisje dus niet zo noemen
wij hadden voor een meisje: Liv lois faye lucy nikki sophie voor een jongen hebben we alleen: Luca senn
Lynn, liv Lotte, saar, Noor, Eefje Wout, Ties, Gijs, Eef, seff, Na Lynn en Wout willen wij ook weer een korte stoere naam.
Tja, gelukkig wonen we in nederland ennuh... dan moet je een meisje ook geen nikki gaan noemen, of charlie (ff gtst) en noem maar op Volgens mij mag tegenwoordig alles op namen gebied (althans, bijna alles volgens de wet)
Ons zoontje heet Boet. Vind ik en heel veel reacties na de geboorte een hele stoere en korte naam. Reacties zijn erg positief. Betekenis van Boet: hij die zijn wensen kenbaar maakt! ( en dat klopt
wij twijfelen nog tussen foss sev dijn fedde voor een meisje sonne fenne juul mirre ik kijk nog verder dus mocht iemand nog wat te binnen schieten het is welkom
Dankjullie voor de nieuwe reacties weer ik heb er al wat leuks tussen zien staan maar we kijken nog verder want manlief en ik zijn het nog niet helemaal met elkaar eens
meisjes: Sammy (semmy) Vajen Rifka Kenza Lysse (lisse) Nouk djoeke / djibe jongens: siem Kjell (kjelt) levi milo (mylo) sven auke