Het is nog erg vroeg..dat weet ik! Maar aangezien ik al meerdere dames over hun buikje hoorde en ik zelf ook al echt een beetje een buikje krijg, lijkt het me leuk om een topic te hebben waar we foto's van onze buiken kunnen plaatsen en kunnen vergelijken Dus bij deze, spammen maar meiden!
Ah, gevonden. Deze buik met 5 weken (had hem al in andere topic geplaatst, maar doe het nog maar een keer). Je ziet overigens nog niks van de zwangerschap hier, ik had dat buikje daarvoor ook al Probeer er al een hele tijd vanaf te komen, zonder resultaat, haha!
mooi figuur satire! Ook niet het idee dat je buik erg opgezet is?? dat heb ik namelijk wel! ga vrijdag even een foto maken als ik 5 week ben
Hey meiden, Ik zal ook deze week een foto plaatsen! Ik heb ook het gevoel dat ik een beetje opgeblazen ben, ach ja! Ziet er goed uit Satire!
Dat gevoel heb ik wel, maar is niet nieuw voor me, want dat heb ik altijd Altijd een harde dikke buik. Niet dat ik er last van heb ofzo, maar het is wel irritant als mensen steeds zeggen "wat heb jij een dikke buik", terwijl het geen vet is
@Satire: Niets te klagen hoor over je figuur! Haha het is inderdaad nog wel heel vroeg isis voor een foto, maar hier komt hij, mijn 5 weken buikje: Hij is ietsje "boller" dan mijn 5 weken buikje van vorige zwangerschap. Heb jij ook een foto isis? (oohh haha ik heb er overheen gelezen.)
Leuk topic!! Ben benieuwd naar hoe jullie buikjes gaan groeien ! Ik heb even de foto van 'begin buik - 4 wkn' en mijn '7 wkn buik' naast elkaar gezet. Voor mijn gevoel ben ik enorm opgeblazen, maar dat zie ik nog niet terug op de foto haha. Heb mn gewone broeken ook nog aan.... ben benieuwd voor hoelang nog . Bekijk bijlage 177860
Ik was een 2011 april mama. En ohhh ik kon het niet laten even te gluren hoor hier. Wat een lieve kleine buikjes al!! Geniet ervan meiden en gefeliciteerd.
hey dames leuk al die buikjes te zijn .. ik heb nog geen buik te zien het is meer me eigen vet en me buik , zodra me buik een beetje op zwangerbuik lijkt zet ik een foto ... groetjes
Hey meiden wat leuk! Ik klets graag met jullie mee! Is idd nog erg vroeg en bij mij is er ook nog geen buikje te zien. Heb vorige week met 5 weken (1 dag na de test) wel een foto gemaakt en morgen zal ik er met 6 weken weer 1 maken, maar geloof niet dat er al wat veranderd is Al mag dat van mij ook heus nog wel even duren haha, we worden dik zat straks!
Hey meiden, Dit is mijn 'startpositie'. En dat bollige, is mijn achterwerk ! Er is bij mij nog niks te zien, alhoewel ik het gevoel heb toch wel opgeblazen te zijn! Deze foto is met 5 weken.
Trok m'n shirt ff omhoog want die hing een beetje lafjes om m'n lijf. Zag je nog m'n silhouette niet.
Zo zeg jullie zijn er al vroeg bij, hahaha! Mooie foto's allemaal! Ik pas nog netjes in al mn kleren, heb niet echt een buikje nog. Iets opgezet (darmen), dat is het wel. Heb geen foto waar het opstaat, zal binnenkort vriendlief eens even vragen om mn (nu nog redelijk mooi strakke) lijf te fotograferen, voordat ie straks voorgoed verdwenen is. Dat strakke lijf, bedoel ik. Niet mn vriend. Hahaha! Anyhow, livelife, leuk je hier ook te "zien" en niet meer in de zwangerworden club. Mooi figuur heb je!