...Felix? Mijn vriend en familie moeten direct aan een kat denken :S terwijl ik het wel leuk vind! Ik weet het geslacht nog niet maar een jongensnaam is echt lastig! Onze oudste heet Julian (tweede naam James).. Nog andere ideeën voor een jongensnaam? Ik vind Remy ook leuk maar daar hebben mijn vriend en familie ook al geen goede associatie bij haha alvast bedankt!
Felix vind ik leuk. Dacht niet meteen aan de kat. Mensen moeten altijd wennen aan een naam en een assocatie vergeten ze dan snel.
Wow wat een snelle reacties, thnx! Zie dat de meeste van jullie ook direct een de kat denken haha! Ik vind het niet een hele erge associatie maar zal er in ieder geval nog lang en goed over nadenken
Nee, die link le ik niet. Nu heb ik een Felix in de klas, dus is het in mijn geval ook logisch dat ik eerder aan dat ventje denk. Ik vind de naam niet zo leuk dat ik hem zelf zou kiezen. Maar ik vind het wel leuk dat de naam niet zo vaak voorkomt, maar tegelijk wel duidelijk is wat betreft uitspraak en spelling enzo.
Een originele, leuke naam voor een jongen! Maar ik ben er mee eens,.....ik denk wel eerst felix de kat. Ik kan me hier overigens niet aan storen! Ik zou het dus gewoon doen.
Bij Felix denk ik aan een oude man, een oud collega van mij... Maar de link met de kat heb ik eigenlijk niet. Remy vind ik erg leuk!
Felix roept gelijk de associatie Met een kat op maar daar kan ik wel langs kijken. Is idd even wennen. Maar vind het geen leuke naam.