Hallo lieve allemaak. De jongensnaam was heel snel gekozen en ook direct blij mee. Maar die meisjes naam!!! Eerst had ik vivién toch niet helemaat. Daarna senna maar kwam te veel voor vond ik in de omgeving en familie. Nou dus elanora. Roepnaam elena nora of lena. Ik ben Italiaans maar mijn man niet. Onze zoon heet aaron. Wat denken jullie?? Echt eerlijk graag!
Senna super naam stond ook op ons ijstje , maar hiet heten veel honden in de omgeving zo Elena of nora zou ik dan voor gaan
Ik vind Elena, anders is het gewoon aaron omgedraaid... Als je dat bijzonder vindt moet je dat doen natuurlijk, maar persoonlijk vind ik dat juist een beetje fantasieloos. Lijkt me als kind ook niet leuk om niet echt een 'eigen' naam te hebben, hoewel anderen dat misschien wel leuk zouden vinden... nou ja, dat vind ik dus Gewoon Elenora vind ik trouwens ook prachtig. Waarom een roepnaam als je zo'n mooie naam hebt?
Lena of Elora vind ik mooier.. Elanora vind ik niet heel geweldig klinken. Ella misschien ook een optie?
Elanora met een beetje italiaanse ondertoon uitgesproken vind ik heel leuk Past ook bij aaron.. Maakt niet uit hoe je het afkort, alle afkortingen zijn leuk.. Waaromniet elanora gewoon als roepnaam geven? Dan maken mensen zelf wel een afkorting.. Lena, nora.. vind het allebei lieve meisjes namen.
We gaan inderdaad voor de volledige naam nou en dan zien we vanzelf wel of er een roepnaam komt. Zit nou alleen met hoe ik de naam ga uitspreken. Elanora Elenora Eleanora Eleonora Haha! Man zegt maakt mij niet uit die ene letter ja!!! Irritant!
Ik vind het heel mooi. Eleonora is nog mooier. Gewoon doen,je kunt altijd afkorten. Ik ben ook helemaal van dit soort namen maar man helaas niet Ik vond Aurora ook heel mooi
Elanora vind ik klinken alsof je de naam Eleonora niet kon onthouden. Ik vind Elena mooi! Maar ik zou Elena niet doen als roepnaam bij Eleonora of Elanora want Elena heeft een totaal ander herkomst. Nora vind ik ook mooi.