Silke is leuk! Of Z.ilca.. spreek je uit als Zilka Jiska & Z.ilca Jiska & Silke Leuk!! Mijn zus heet Z.ilca en je hoort deze naam nooit!
Mijn eigen naam lijkt heel erg op Jiska en onze dochter heet Pom. Verder vond ik toen leuk: Diede Det Nijne Meijs Kiek Sis Geen alledaagse namen weet ik maar mss zit er iets tussen?
Niet het hele topic gelezen, maar 'Mette' vind ik echt helemaal niets.. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe ze later de telefoon op moet nemen.. Of aan 'Gour'.. De suggestie van DevilsChase, 'Ylse' vind ik wel heel mooi!
- Imke: ik ken zelf geen mensen die zo heten, maar de naam klinkt mij nu niet echt 'onbekend' in de oren, ik vind het eerder een gewone naam, die je niet zo vaak hoort maar iedereen wel onmiddellijk herkent - Mette: Ken ik niet, ik ken hier in de omgeving wel een meisje dat Nette noemt, misschien ook wat. Mette vind ik veel 'onbekender' klinken dan Imke, en eigenlijk best meevallen. Alleen als ze de telefoon opneemt klinkt het wel grappig: 'Halle met Mette'. Maar dat is volgens mij geen reden om de naam niet te nemen.